אלף נשיקות מאת טילי קול

כשהספר הזה יצא באנגלית שמעתי עליו המון המלצות מבלוגריות בחו"ל. כשהספר תורגם חברה שקראה התחילה ללחוץ עלי לקרוא אותו ובטיול האחרון שלי העברתי כמה שעות טובות עם הספר הזה.

זהו סיפורם של רון ופופי.
רון ומשפחתו עוברים לגור צמוד לביתה של פופי כשהיו ילדים קטנים. מאותו הרגע השניים הופכים לחברים טובים ולא ניתן להפריד בניהם. באופן טבעי הקשר בניהם הולך ומתהדק עד שהם הופכים לבני זוג.
בגיל 16, אביו של רון מחליט להחזיר את משפחתו לנורבגיה. רון ופופי השבורים נשבעים לשמור על קשר ולהמשיך לאהוב עד שיוכלו להיפגש שוב.
בגיל 17 רון חוזר לביתו מול פופי, והדבר היחיד שהוא רוצה זה להבין למה פופי ניתקה איתו קשר.
הזמן שבילו בנפרד הוביל להרבה שינויים אצל פופי ורון ועליהם להכיר אחד את השני מחדש

למה פופי ניתקה קשר? מה הם מסתירים זה מזה? תקראו ותגלו


לפני שהתחלתי לקרוא את הספר הזה הזהירו אותי שזה ספר עצוב וזה ספר בכי. אני לא מאלה שבוכות או מתרגשות יותר מדי מספרים אבל הספר הזה גרם לי לבכות.
הכתיבה זורמת ומהנה, אבל העלילה כבדה. הייתי מגדירה את הספר הזה כרומן או סיפורת והוא מתאים לדעתי גם לבני נוער.
התרגום לדעתי היה מעולה. לא נתקלתי בשגיאות עברית או הדפסה.

מאוד אהבתי את הדמויות של רון ופופי. פופי היא נערה חזקה, נאמנה ואוהבת. אכפת לה מהמשפחה וחבריה והיא מנסה לגונן עליהם. רון הוא נער שעבר לא מעט. המעבר שלו חזרה לנורבגיה וניתוק הקשר שלו עם פופי השאיר אותו כעוס ושבור. אהבתי לראות את השינוי שהוא עובר.

העלילה בספר לא קלה, אבל היא גם מלאה בהרבה קיטש. היא הזכירה לי קצת את "באשמת הכוכבים". למרות שהסוף צפוי וידוע עדיין היה כואב לקרוא אותו. זה לא ספר קליל ולא ספר חופשה אבל הוא ספר שכתוב טוב ואני שמחה שקראתי אותו

לספר הזה נתתי 4.5 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי