Hero by Samantha Young

הספר הזה, בניגוד לסדרת "דבלין" המעולה של סמנתה יאנג, מתרחש כולו בארה"ב.

החיים של קיין קארווי נהרסו כשאמו מתה מסמים ואביו התאבד. קיין נשאר לבד בעולם ועבר למשפחות אומנה ולבתי ילדים עד שהתבגר. לאט לאט קיין הצליח להתקדם בעולם עד שכעת הוא מנכ"ל אחת החברות הכי מצליחות בארה"ב והוא רווק מאוד מאוד מבוקש אבל גם מבודד.
אלכסה הולנד עברה בחייה דברים לא פשוטים: לאביה יש משפחה שהוא הסתיר ממנה כמעט כל חייה והם מצדם מתעלמים מקיומה, אמה נפטרה והגילוי שאביה אחראי לאחד האסונות בחייו של קיין מכביד עליה מאוד.
כשקיין ואלכסה נפגשים והיא מגלה לו את שמה הוא גורם לבוס שלה לפטר אותה, אך אלכסה לא מוותרת והיא נחושה לכפר על מעשי אביה כלפי קיין והיא רודפת אחריו עד אשר הוא מציע לה עבודה. כמובן שעבודה זו נועדה להתעלל בה ולגרום לה לסבל.
אלכסה לא נכנעת, לא משנה כמה היא חוטפת וסובלת מקיין היא ממשיכה לעמוד עם ראש מורם ואף להחזיר לו בעצמה.
המתח בין שניהם גורם להם לריב, לשנוא אחד את השניה ולאט לאט גם להתקרב ולגלות את הסודות שהם מסתירים זה מזה.
רוצות לגלות את הסודות? תקראו ותגלו

אני פשוט מאוהבת בסופרת הזאת ובכתיבה שלה. סמנתה יאנג הצליחה לשלב פה רומן, מתח, ציניות, מתח מיני ודמויות מצויינות.
קיין הוא אחת הדמויות הגבריות שהכי אהבתי לקרוא בתקופה האחרונה. מצד אחד הוא גבר חתיך ועשיר וציני ויהיר ויודע מה הוא שווה, אבל מצד שני הוא רגיש, יש לו לב גדול והוא לא מאמין שהוא יהיה גבר מספיק טוב בשביל נשים ואלכסה בפרט. הוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי להגן על האנשים הקרובים אליו, אין לו הרבה חברים קרובים והוא מאוד מאוד מגונן ומסוגר. מצד אחד הוא גרם לי לרצות לצעוק עליו או לתת לו סטירה ומצד שני הוא גרם לי לצחוק ולרצות לחבק אותו. הוא פשוט דמות מושלמת
אלכסה היא אחת הדמויות הנשיות החזקות שיש. לא משנה כמה היא נפגעת או כמה מתאכזרים אליה היא מתאפסת על עצמה ומרימה את הראש וממשיכה קדימה. היא ניתקה קשר עם אביה ושומרת על קשר סודי עם סבה בלי ששאר משפחתה תגלה אבל כאשר היא רואה אותו עם משפחתה והוא מתעלפ ממנה הלב שלה נשבר כל פעם מחדש. אבל היא חוזרת לעצמה.
קיין יורד עליה אבל היא ממשיכה לעקוץ וחוזרת לעצמה. היא שומרת את הכל בפנים ומראה חוזק מבחוץ.היא אמיתית ואמיצה ופשוט מישהי שלא הייתי מתנגדת להכיר.
המתח המיני בין אלכסה לקיין מורגש מהרגע הראשון בספר. הקשר בניהם מתפתח לאט לאט. שני צעדים קדימה ואחד אחורה. הפינג פונג בניהם כל כך מהנה לקרוא.
בספר יש כמה דמויות משנה, אבל הדמות הכי טובה היא אפי. אפי היא השכנה הזקנה והמוזרה של קיין. היא אימצה אותו כנכד שלה, היא מגוננת ואוהבת אבל היא גם יודעת שהוא צריך אישה אז היא דוחפת את אלכסה לכיוונו. היא מצחיקה ומוזרה ופשוט מוסיפה צבע לעלילה.

אני מאוד אהבתי את הספר, הוא היה שונה ממה שהתרגלתי אליו בסדרת "דבלין" והוא היה פשוט מעולה. ואצלי הספר מקבל 5 כוכבים והלוואי שיכולתי לתת לו יותר.


נכון לעכשיו הספר לא תורגם (אני מקווה שיתרגמו אותו בקרוב כי הוא מעולה) וניתן לרכוש אותו מודפס או אלקטרוני דרך אמאזון
לרכישה: http://www.amazon.com/Hero-Samantha-Young-ebook/dp/B00OYTQ6HO/ref=sr_1_1_twi_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1423424078&sr=1-1&keywords=hero+samantha+young

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי