Broken Pieces by Riley Hart

אחרי שסיימתי לקרוא את "מרכבות באיילון" של לימור מויאל נזכרתי כמה הז'אנר של MM יכול להיות מהנה. מאז הספר הזה קראתי מספר ספרים, חלקם טובים וחלקם גרועים, על חלקם כתבתי ומחלקם ארצה לשכוח, אבל הרצון לקרוא עוד מז'אנר הMM לא עזב אותי. למרות שרשימת הספרים שאני רוצה לקרוא היא אינסופית כשצצה לי המלצה לספר הזה בגודרידס ותמונת הספר משכה לי את העין (שטחית שכמותי) החלטתי לקרוא את הספר.
BROKEN PIECES הוא הספר הראשון בסדרה שמונה 3 ספרים, אני לא יודעת אם ניתן לקרוא לזה טרילוגיה כי הספר השלישי הוא על זוג אחר.


הספר הראשון מתחלק ל3 חלקים.
החלק הראשון: גוזיה ומתאו.
הוריו של גוזיה נהרגו כשהיה ילד קטן ומאז הוא גר בבתי אומנה. יום אחד, כשגוזיה בן 16, מגיע לאותו בית אומה מתאו בן ה17. שניהם לא יכולים להיות יותר שונים זה מזה, לפחות ככה מתאו חושב בהתחלה. גוזיה הוא בחור ביישן, שקט, מנומס וקצת חנון. מתאו הוא הבן של ראש כנופיה מקסיקנית, הוא קשוח, מקועקע, אין לו בעיה להילחם ולעמוד על שלו. הימים חולפים ושניהם לומדים לחיות אחד עם השני בלי לדעת יותר מדי אחד על השני. כשגוזיה ומתאו חוזרים ללימודים, גוזיה נקלע לצרה ומתאו לא מהסס להגן עליו ולהילחם בשבילו. מאותו הרגע היחסים בניהם משתנים. לאט לאט הם הופכים להיות חברים, לומדים ביחד, משחקים שח ביחד ולאט לאט נפתחים זה לזה ומשתפים אחד את השני בחלומותיהם. שבועות וחודשים חולפים והקשר בניהם מעמיק מחברות לאהבה אמיתית והם הופכים לזוג.
כאשר מתאו מגיע לגיל 18, הוא נאלץ לעזוב בפתאומיות את בית האומנה, וגוזיה לא מוכן לחיות בלעדיו בורח גם וכשהוא ומתאו נפגשים הם מחליטים לגור ביחד. למרות שהתנאים רחוקים ממושלמים הם מאושרים בבועה שלהם, עד שמאורע טרגי אחד מחזיר את מתאו לכנופיה ולחיים שהוא שונא, וכדאי להגן על גוזיה הוא גורם לו לעזוב.

החלק השני: גוזיה וטריסטן
שנים עברו מאז שגוזיה עזב את ניו יורק ואת מתאו, והוא מוצא את עצמו חי את חלומו, או לפחות חלק ממנו בקליפורניה על שפת הים. הוא עובד בבית קפה שם וכל יום יושב בבוקר ומאכיל את הציפורים בחוף. יום אחד בזמן שהוא יושב שם הוא פוגש את טריסטן. למרות הפרש הגילאים בניהם (כ-8 שנים) הם מוצאים את עצמם נפגשים לעיתים קרובות, מאכילים את הציפורים, הולכים יחד על החוף, לעיתים מדברים ולעיתים שותקים, ולמרות המשיכה ההדדית שבניהם טריסטן מסרב לפעול. כשטריסטן מגלה שלגוזיה אין יותר מקום לגור, הוא מכניס אותו לביתו ומציע לו מקום לגור ועזרה כספית שיוכל ללכת לאוניברסיטה, אך מדגיש שלא יהיה בניהם שום קשר רומנטי. ככה השנים חולפות, טריסטן וגוזיה מפתחים ידידות וסדר יום עד שיום אחד לטריסטן נמאס להילחם ברגשותיו, והוא מוצא את עצמו בתוך הדבר האחרון שרצה: מערכת יחסים.
הכל מתקדם טוב בשבילם, עד שיום אחד מתאו חוזר לתמונה.


החלק השלישי: גוזיה,מתאו וטריסטן.
כשמתאו חוזר לתמונה, גוזיה המום ולא יודע איך להגיב. טריסטן שולח אותו לדבר עם מתאו ולנסות לסגור מעגל אך זה רק מבלבל אותו יותר ולכן הוא עוזב את ביתו עם טריסטן כדי לחשוב. בהמלך אותם ימים בנפרד מתאו וטריסטן מתחילים לדבר ומפתחים מן קשר ידידות שבנוי על האהבה של שנים לגוזיה.
כשגוזיה חוזר לתמונה, טריסטן מחליט להראות לו שהדברים יכולים להסתדר, ולאחר לילה משותף של שלושתם ביחד, הם מוצאים עצמם במערכת יחסים מוזרה שכזו.


רוצים לדעת איך הכל נגמר? תקראו ותגלו.
הספר השני (Full Circleהוא המשך עלילות השלושה, והספר השלישי (Losing Control שאליו פחות התחברתי) הוא סיפור על זוג אחר: בן (חברו הטוב של טריסטן) ודנטה.




מאוד אהבתי את הסדרה, אך במיוחד את הספר הראשון והשני.
הכתיבה בספר הזה מאוד זורמת. נכון ההתחלה הייתה לי קצת איטית אבל ברגע שהספר תפס אותי לא יכולתי לעזוב אותו. הספר הראשון מתחיל כMM אך רק בסביבות 70 אחוז מהספר הוא הופך לMMM וכך הוא ממשיך לספר השני.
הדמויות היו מדהימות בעיניי. ג'וזיה, טריסטן, ומתאו כל כך שונים זה מזה, אך הם משלימים זה את זה בצורה מדהימה. גוזיה הוא האור לחושך שנמצא בתוך טריסטן ומתאו. טריסטן הוא עו"ד מטעם התביעה המדינית ומתאו הוא פושע,חבר כנופיה לשעבר ואסיר משוחרר, אך למרות השוני בניהם העבר הכואב של שניהם גורם להם להתחבר ולראות מעבר לאהבה של שניהם לגוזיה. לגוזיה ומתאו יש עבר וקשר שטריסטן לא יבין או יקח חלק אף פעם, אך זה תקף גם כלפי מתאו עם הקשר של גוזיה וטריסטן ואף תקף כלפי גוזיה כשטריסטן ומתאו מפתחים קשר. לדעתי ההפכים שלהם והחלקים השבורים בכל אחד מהם זה מה שהופך את הספר להצלחה.
מאוד אהבתי שהעלילה מתקדמת לאורך שנים ושהאהבה לא נדלקת בשניה. זה הפך את הסיפור לקצת יותר ראליסטי (לפחות בהתחלה כי למרות שזה נשמע מעולה קשה לי לראות מערכת יחסים של MMM במציאות של היום).
הספר השני ממשיך מספר שבועות מסוף הספר הראשון, והוא מתמקד במערכת יחסים של השלושה, בקשיים, בפחדים, בעבר ובעיקר במאבק שמערכת היחסים תצליח. הם לומדים להיפתח ולדבר על רגשותיהם, להילחם על מה שהם רוצים ומאמינים.
הסקס בספר הזה לוקח חלק לא קטן בסיפור, אך הוא אינו משתלט על הסיפור.
הספר הראשון הוא מאוד רומנטי, ומשלב דרמה ומתקדם בקצב אחר מהספר השני שמשלב בו בנוסף לרומן ולדרמה גם מתח ואקשן.
לספר הראשון נתתי 5 כוכבים ולשני 4.5.

הספר השלישי הוא על בן ודנטה.
בן הוא חברו הטוב של טריסטן, שלאחר האירועים בספר השני מנסה לחזור לשגרה, אך אינו מצליח.
הוא פונה למועדון הBDSM שבו תמיד הצליח למצוא נחמה אך הפעם זה לא עובד. הוא פוגש שם את דנטה, שמראה לו שסקס, מחסור באוכל ושינה וספורט אינטנסיבי זו הדרך הבטוחה להרוג את עצמו. לאט לאט הוא נותן לדנטה לקחת חלק גדול יותר מהאחראיות והשליטה עליו עד שגם הוא וגם דנטה מוצאים את השלווה שהם חיפשו.
לספר הזה נתתי 3.5 כוכבים כי הוא התקדם לאט מדי, חזר על עצמו יותר מדי והסקס לקח חלק גדול מדי.


בכל מקרה אני ממליצה על הסדרה, אם אתם בעלי ראש פתוח שווה לכם לנסות
הספר לא תורגם ולא יודעת אם יתורגם



לרכישה:  http://goo.gl/5t3QpJ

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי