ההתערבות מאת אורנה לנדאו

ההתערבות הוא ספרה החדש של אורנה לנדאו שיצא לפני מספר חודשים ואני קיבלתי אותו לקריאה וסיקור מ"סלונה".
אני לא קראתי אף ספר של אורנה, ולא ידעתי למה לצפות אך התקציר מאוד סיקרן אותי

זהו הסיפור של מיה ויאב
מיה (בת 45) ויואב (בן 48) הם בעל ואישה, המכירים זה את זו כבר יותר מ20 שנה, נשואים עם בן אחד בוגר שגר בחו"ל.
ערב אחד בזמן שיצאו לחגוג, משפט אחד של יואב גורר אותם להתערבות שיכולה לשנות את חייהם.
יואב ומיה מחליטים להיפרד ל3 חודשים, ולבדוק האם המין השני עדיין מוצא אותם מושכים ונחשקים גם בגיל הזה.
בהתחלה יואב מאושר מהחופש והוא נחוש להוכיח לעצמו ולמיה שהוא עדיין גבר מושך, ושיש לו מה להציע גם לנשים הצעירות ממנו בכ-20 שנה. בזמן שיואב מאושר ומתחיל לפרוש את כנפיו, מיה מיואשת. היא לא מבינה איך נתנה לאגו שלה לשלוט בה ולמה כולם כל כך בטוחים שיואב כזו מציאה והיא לא. אבל אז הכל מתהפך. מיה מוצאת גבר חדש בעוד שיואב מאבד את עצמו.
האם הזוג ימצא את דרכו זה לזו? האם לאחר כל כך הרבה שנים יחד הם יכולים למצוא אדם אחר שיאהב אותם? תקראו ותגלו.


אני אהבתי ומאוד נהנתי מהספר הזה, למרות שחשבתי שבהתחלה לא אוכל להתחבר אליו. פחדתי שנושא הנישואים והגילאים של הדמויות יגרמו לי לרפרף או להשתעמם או פשוט לא להתחבר, אבל להפתעתי מהרגע הראשון נמשכתי לספר.
הכתיבה בספר היא כתיבה מעולה ומשובחת. השפה לא נמוכה ולא גבוהה מדי, והעלילה זורמת בקלות. אני לא יודעת אם אפשר להגדיר את הספר הזה כרומן רומנטי (ובטח של ארוטי) אבל הוא עדיין רומן טוב ושונה ממה שקראתי עד עכשיו.
חיבבתי מאוד את הדמות של מיה. היא יודעת בת כמה היא, והיא לא חיה באשליות שהיא נראית או צריכה להראות כמו בחורה בת 20 (למרות שלפעמים הייתה רוצה להראות ככה), כל מה שהיא רוצה זה לא להרגיש שהיא תקועה בשגרה והיא רוצה להרגיש שהיא עדיין אהובה ומושכת.
את הדמיות של יואב פחות אהבתי. אני אוהבת גברי אלפא וגברים חזקים, וזה הדבר האחרון שאפשר להגיד על יואב. כמעט לאורך כל הספר הרגשתי שהוא מאוד פתטי וילדותי ולא יודע להעריך מה יש לו ביד.
אהבתי שהוכנסו לעלילה טוויסטים קטנים שלא ראיתי או חשבתי שיבואו, ומאוד אהבתי שהסיפור מובא גם מהצד הגברי וגם מהצד הנשי, אבל הפריע לי קצת שאין אחידות באורך הפרקים.
בסך הכל נהנתי מהספר, אני חושבת שהכתיבה טובה וזורמת. אני נותנת לספר 4 כוכבים.


הספר זמין לרכישה כספר מודפס ואלקטרוני בכל הרשתות והחנויות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover