Mister O by Lauren Blakely

את הספר הזה התחלתי לקרוא כשנתקעתי עם ספר אחר בעקבות המלצה של חברה. עד לפני כמה ימים לא הכרתי את הסופרת ולא שמעתי על הספר, אבל החלטתי לתת לו צאנס. ואני שמחה מאוד שעשיתי את זה.
למי שמחפשת ספר בודד והומריסטי זה הספר המתאים.

זה הסיפור של ניק והרפר.
ניק הוא קרטוניסט בן 29 עם סדרת קומיקס מצליחה שהפכה לסדרת טלוויזיה, והדבר שהוא הכי אוהב בעולם זה לגרום לאישה שאיתו במיטה להגיע לאורגזמה, וכמה שיותר יותר טוב. בזמן אירוע חתימה על אחד הספרים שהוציא הוא פוגש בחברת ילדות שלו (שהיא במקרה האחות הקטנה של החבר הכי טוב שלו) הרפר. ניק והרפר מכירים כבר שנים והם ידידים מאוד טובים, והרפר לא נרתעת מהראש הכחול של ניק או ממשחקי המילים שלו.
באחת הפגישות שלהם, ניק קולט שהרפר לא יודעת לפלרטט או אפילו לזהות שמישהו מעוניין בה, ולאחר שהם מדברים על הנושא הרפר מבקשת ממנו להדריך אותה בכל הקשור לדייטים, פלרטוטים ואפילו סקס, וניק קופץ על ההזדמנות.
הם מתחילים בלימודים, והקשר בניהם מתפתח מאוד מהר למקומות שאף אחד מהם לא צפה, אבל הרפר בטוחה שהיא לא הטיפוס של ניק, וניק מסרב להודות ברגשותיו בגלל שאחיה הגדול הוא החבר הכי טוב שלו. כאשר חלה תפנית בעבודתו של ניק נראה שהקשר בניהם הגיע לסיומו.
האם הם ישארו ביחד? איך יגיב אחיה של הרפר? מהי התפנית בעבודה? תקראו ותגלו



אני מאוד נהנתי מהספר הזה. הכתיבה פה מעולה, היא צינית, מלאת הומור, קלילה וזורמת. רמת האנגלית לרוב פה דיי קלה.
כל העלילה כתובה מנקודת המבט של ניק, והיא מצחיקה ומלאה ברמיזות סקסיות, אבל היא גם הייתה דיי צפוייה.
אהבתי את הדמות של ניק. הוא חנון עם משקפיים, גוף של דוגמן עם קעקועים ועם שיער של דוגמן פרסומות לשמפו. הוא מצחיק,ציני, אוהב תשבצי היגיון והוא עם ראש כחול, אבל הוא גם נאמן לחברים למשפחה, הוא אוהב חיות והכי חשוב הוא יודע לחשוב גם עם הראש ולא רק עם הזין. בגלל שהסיפור מובא מנקודת המבט שלו קל יותר להכיר ולהתחבר אליו מאשר להרפר.
הרפר היא אחלה דמות. גם היא צינית ומצחיקה ועם ראש כחול, והיא לא נרתעת מהשטויות של ניק ויש לה גם כמה שריטת משלה. היא נאמנה, חברותית ואמיצה וחבל שהיא לא אמיתית.
סקס, משחקי מילים ורמיזות מיניות הם חלק גדול מהסיפור, אולי החלק הכי גדול, אבל לא הרגשתי שזה יותר מדי.
לקראת אמצע הספר הרגשתי שהוא מתחיל להיות לי צפוי מדי, ובאמת שלא היו טוויסטים בעלילה או הפתעות שהשאירו אותי במתח.

בסך הכל הספר הזה מאוד חמוד ומשעשע ואני נותנת לו 3.5-4 כוכבים.



הספר הוא סטנד אלון, אך בסוף הספר רשום שעתיד לצאת סיפור על אח של ניק.

הספר לא תורגם, אך ניתן לרכוש אותו באמאזון :

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover