רומאו רע מאת לייסה רייבן

על הספר הזה שמעתי לפני כשנה כשחברות החליטו לקרוא אותו באנגלית. מאז הוא ישב אצלי ברשימה אבל שכחתי ממנו, עד שיצא התרגום שלו והחלטתי שהגיע הזמן לקרוא. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו דיגיטלית לקריאה ולסיקור, ואחרי שקראתי אותו קיבלתי עותק מודפס שלו בהפתעה משיתוף הפעולה שלי עם "סלונה". אז תודה לכל מי ששלח לי את הספר

זהו הסיפור של אית'ן וקאסי.
לפני 6 שנים אית'ן וקאסי נפגשו באודישנים לביה"ס לאומנויות הבמה. מהסצנה הראשונה שלהם ביחד הכימיה בניהם הייתה חזקה. קאסי שנמשכת לאית'ן מנסה להתקרב אליו ואפילו לשמור על ידידות אבל אית'ן הוא בחור שרוט והוא פוחד לפגוע ולהיפגע ולכן דוחף את קאסי ממנו. הכל משתנה כששניהם זוכים לגלם את התפקידים המרכזיים ברומאו ויוליה. אית'ן וקאסי מתחילים להתקרב אבל משהו גורם לאית'ן לברוח.
היום קאסי ואית'ן צריכים לעבוד ביחד בהצגה חדשה לאחר שלא נפגשו 6 שנים. למרות ניסיונותיה לשכוח אותו, הרגשות של קאסי לאית'ן עדיין קיימים אך היא נחושה להתעלם מהם. איתן לעומתה לא מוכן להתכחש לרגשותיו יותר והוא נחוש להשיגה.
כיצד יגמר? תקראו ותגלו

אני שמחה שקראתי את הספר הזה. הוא חמוד, קליל, מעט צפוי, רומנטי סקסי ופשוט מהנה. הכתיבה בספר קלילה וזורמת.
לדעתי התרגום שלו היה רדוד, נתקלתי בשגיאות הדפסה, שגיאות תרגום ובעיקר בשפה מאוד נמוכה. הרגשתי שמיהרו עם הספר ולא השקיעו בו כמו שבדרך כלל משקיעים בו.
בדרך כלל אני לא אוהבת קפיצות בזמן בין עבר להווה בספרים. בספר הזה זה לא הפריע לי בכלל. הרגשתי שזה במקומות הנכונים בעלילה, זה לא היה מבלבל וזה תרם המון.
את הדמות של קאסי בעבר ובהווה מאוד אהבתי. היא מעט תמימה, עקשנית, אוהבת לרצות את כולם ונאמנה. היא אחת הדמויות הטובות שקראתי.
את אית'ן בהתחלה קצת שנאתי אבל למדתי לאהוב אותו מאוד מהר. הוא מתבודד, קצת ציני אבל הוא נאמן, מגונן, עקשן אבל גם יודע להתנצל כשצריך.
הספר היה מאוד מתוק, והוא משולב ברומנטיקה, סקס, וסיפור אהבה-שנאה טוב. הסקס היה במידה הנכונה ולא השתלט על הספר. אהבתי את האזכורים של "רומאו ויוליה", ואת האינטרקציה בין קאסי לאית'ן במשך כל הספר.
דמויות המשנה היו משעשעות, ומהנות אך בעיקר אהבתי שהם לא הכבידו על העלילה.
למרות שהספר היה לי מעט צפוי, הסוף שלו (סוף פתוח ומותח) היה הדבר שהכי אהבתי, ומצאתי את עצמי במהלך הספר סקרנית לגלות מה היה בעבר ומה יהיה בעתיד.
אני נהנתי ממנו ואני ממליצה לקרוא אותו (למרות שאם אתם קוראים אנגלית תקראו באנגלית) ואני מחכה להמשך שלו ומקווה שהתרגום יהיה יותר מוצלח

אצלי הספר מקבל 3.5 כוכבים בגלל התרגום ובגלל שהיה לי מעט צפוי (בלי בעיות תרגום היה מקבל אצלי 4 כוכבים)

הספר זמין לרכישה גם דיגיטלי וגם מודפס בחנויות הספרים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover