UP IN THE AIR BY R.K.LILLEY

לפני שטריסטן ודניקה נכנסו לחיינו עם הטרילוגיה שלהם יצאה טרילוגיית UP IN THE AIR. והביאה לנו את הסיפור של ג'יימס וביאנקה. את הסדרה הזאת קראתי בפעם הראשונה ב2012, קצת אחרי שקראתי את חמישים גוונים ומאז חזרתי עליה מעל 5 פעמים.
הסדרה מורכבת מ3 ספרים שמביאים את הסיפור של ביאנקה וג'יימס מנקודת המבט של ביאנקה ומספר נוסף שמתאר את העלילה מנקודת המבט של ג'יימס וגם נקודות מבט של דמויות משנה

זהו הסיפור של ג'יימס וביאנקה.
ביאנקה עובדת כדיילת במחלקה ראשונה בחברה קטנה הבמצעת טיסות מווגאס לניו-יורק. באחת הטיסות שלה היא פוגשת את ג'יימס והמשיכה בניהם מיידית והמצב חדש לשניהם.
ביאנקה עברה ילדות קשה וטראומטית, והיא אינה מאמינה באהבה או במערכת יחסים אחרת חוץ מהקשר שלה עם סטפן חברה הטוב ביותר. 
ג'יימס ירש את עסקי המלונאות מהוריו המנוחים, והוא אינו מאמין במערכות יחסים אלא בסטוצים. כשהוא פוגש את ביאנקה הדברים משתנים והוא נחוש להשיג אותה, אך בפעם הראשונה בחייו עליו לעבוד קשה בשביל זה, והוא מבין שביאנקה וסטפן מגיעים כעסקת חבילה מתוסבכת ביותר. אך גם לג'יימס יש את העבר והשריטות שלו.
האם ג'יימס וביאנקה ימצאו את הדרך אחד לשני? מה עבר על כל אחד מהם? תקראו ותגלו.


אני יודעת שלא הרבה יסכימו איתי אבל זו עדיין אחת הסדרות הטובות והמהנות שקראתי.
הסיפור הוא של גבר העשיר (וצעיר יחסית) והבחורה הצעירה והבתולה (אבל לא ממש תמימה). הספר משלב דרמה, רומנטיקה, הומור וBDSM (וBDSM קצת יותר אפל מאשר בחמישים גוונים של אפור)
קשה לי להסביר מה מיוחד בטרילוגיה הזו, אולי בגלל שהיא מהראשונות שקראתי היא כל כך מיוחדת בעני אבל היא עדיין אחת מהאהובות עלי.
אני אוהבת את הדמות של ביאנקה. היא חזקה, אמיצה, נאמנה וקצת צינית אבל בעיקר שרוטה ומתוסבכת. היא עברה דברים קשים ועדיין שורדת. היא לא מתרגשת מהכסף של ג'יימס והיא מעדיפה לעבוד קשה בשביל מה שיש לה. העצמאות והחופש שלה חשובים לה מעל לכל כמעט.
ג'יימס הוא אלפא מייל מהסוג שאני אוהבת. הוא עשיר, עקשן, נאמן, מגונן ושרוט. היה מאוד מעניין לקרוא את הדמות שלו ואת האירועים מנקודת המבט שלו.
אחד הדברים שהכי אהבתי בספר זו מערכת היחסים בין סטפן לביאנקה. הם לא סתם החברים הכי טובים, הם משפחה, ואפשר להגיד שהם נשמות תאומות. שניהם שרוטים ומתוסבכים. שניהם מסוגרים אבל עדיין נאמנים וחזקים.
העלילה גדושה בקטעי סקס, חלקם יותר קינקיים וקשים אבל בסך הכל הסקס הוא לא החלק העיקרי בספר.

אני ממליצה על הסדרה הזו בחום. לצערי הסדרה הזו לא תורגמה, ולא ידוע לי על כך שעומדים לתרגם אותה וניתן להשיג אותה באמזון
סדר הספרים:
1. In Flight
2.Mile High
3. Grounded
4.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover