תסבוכת נפלאה מאת טי.קיי.לי

על הספר הזה, שהוא הראשון מתוך 4, שמעתי הרבה מחברות כשהוא יצא בחו"ל. חלקן אהבו, חלקן שנאו וחלקן לא סיימו אותו. התגובות המעורבות עליו סיקרנו אותי אבל כל פעם דחיתי את הקריאה שלו בגלל ספרים אחרים. כשהספר יצא בעברית החלטתי שמספיק לדחות ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הלוחשות לספרים" קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור.

זהו סיפורם של אוליביה ואלכסנדר.
אוליביה איבדה את הוריה כשהייתה קטנה ואת דודה לפני מספר שנים. מאז היא פוחדת לתת לאנשים להתקרב אליה, והיא לא מאמינה במערכות יחסים. ערב אחד בדרך חזרה מבילוי אלכסנדר מציל אותה מתקיפה. גם אלכסנדר לא מנהל מערכות יחסים אבל משהו באוליביה מושך אותו ולאט לאט מתפתח בין השניים קשר.
בזמן שאוליביה מנסה להתגבר על פחדיה אלכסנדר ממשיך להסתיר ממנה סוד חשוב וגדול
מה הסוד? האם אוליביה תצליח להתגבר? תקראו ותגלו

את הספר הזה סיימתי ביום אחד. לא כי הוא כל כך טוב שלא יכולתי להוריד אותי מהיד, אלא כי הוא קצר וקליל.
הכתיבה של הספר מאוד קלילה וזורמת אבל העלילה מלאה בקיטש..שוב פעם מדובר בגבר העשיר והמתוסבך שלא מנהל מערכות יחסים עד שמגיעה הבחורה המתוסבכת לחיים שלו ופתאום אפשר לנהל מערכת יחסים. הכניסו לספר הזה כל כך הרבה "צירופי מקריים" שפשוט לא הפסקתי לגלגל עיניים.

אני לא יודעת אם זה התרגום או שככה זה במקור אבל נתקלתי במספר מקומות שבאותה פסקה הופיעו גם המחשבות של אוליביה וגם של אלכסנדר וזה פשוט מאוד מבלבל ולא נוח לקריאה. בנוסף במהלך הספר הופיעו הרבה מקרים של טקסט נטוי שאמור לתאר מחשבות או חילופי הודעות טקסט בין הדמויות. לדעתי ברוב המקרים הטקסט הנטוי לא היה צריך להופיע ובמקומות שכן היה צריך (כמו המשך ההודעות טקסט) לא הופיע. הטקסט הנטוי פגע בזרימה של הטקסט ופגע בהנאת הקריאה שלי

הספר הוא רומן שמשלב דרמה, מתח סודות וארוטיקה. לא חסר בספר סצנות סקס אבל ההרגשה שלי שהן מרוכזות כולן במקום אחד ברצף ושזה יותר מדי וחוזר על עצמו.

חיבבתי את הדמות של אוליביה. היא עברה הרבה בחיים ואפשר להבין למה היא פוחדת כל כך להיפתח או לאבד את האנשים שכבר נקשרה אליהם. עצבן אותי שהיא לא נאמנה לחברים שלה, שהיא פשוט מסתלקת בלי לומר שלום.
לגבי הדמות של אלכסנדר אני חצוייה. מצד אחד הוא רומנטי, מגונן וקצת מתוסבך שאני מאוד אוהבת דמויות כאלה, אבל מצד שני הוא שקרן, אובססיבי, רכרוכי והדבר הכי רחוק מאלפא מייל שמנסים להציג אותו במקרים מסויימים.

אני לא יודעת אם אני אמשיך לשאר הספרים בסדרה אבל הספר הזה מקבל אצלי 3 כוכבים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי