דואט אהבה היא מלחמה: לשבור אותו(1) לשבור אותה (2) מאת ר.ק.לילי

 "דואט אהבה היא מלחמה" הוא הדואט החדש של הוצאת בוקטיק. את הסופרת של הדואט הזה הכרתי לראשונה אי שם בשנת 2012 כאשר הטרילוגיה שלה UP IN THE AIR יצאה לאור והתאהבתי בדמויות ובכתיבה שלה. מאז הספקתי לקרוא את הטרילוגיה מעל 5 פעמים וגם את טרילוגיית הספין אוף (שתורגמה ע"י הוצאת בוקטיק) טריסטן ודניקה שגם אותה קראתי אינספור פעמים.
קראתי גם ספרים נוספים של אותה סופרת שאיכזבו אותי מאוד, אך כשהדואט הזה יצא לא היה לי שום ספק שאני חייבת לקרוא אותו, 
במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הבית לאוהבי ואוהבות הספרים" ואתר "אינדיבוק" קיבלתי את הספר לקריאה וסיקור.

 

זהו סיפורם של סקרלט ודנטה.
סקרלט ודנטה מגיעים מעולמות כל כך שונים, אך הדמיון בין שניהם כל כך חזק שהחברות הנרקמת ביניהם בילדות בלתי נמנעת וחזקה
שניהם עקשנים, ציניים, קנאים ושונאים כמעט את כל העולם אך בניהם מתפתחת גם אהבה.  אך למרות כל הדברים שעברו יחד דנטה וסקרלט גם יודעים איך לפגוע אחד בשני בנקודות הכי כואבות כמו שרק מי שמכיר אותך יותר טוב מעצמך יודע.
איך הכל יגמר? תקראו ותגלו

 

אני מאוד נהנתי מהדואט הזה וסיימתי אותו תוך יומיים. זה אחד הדואטים החזקים והטובים שקראתי לאחרונה.
אני מאוד אוהבת את הכתיבה של הסופרת, והספר הזה הזכיר לי כמה אני מתגעגעת לסדרות הקודמות שלה. הכתיבה זורמת ומהנה והיא משלבת רומנטיקה עם המון דרמה,כאב, סקס והרבה ציניות.

נהנתי מהעלילה ומזה שהספר מסופר מנקודות המבט של דנטה וסקרלט וגם משלב בין העבר להווה וכל פעם נחשפים עוד פרטים בתעלומה נקראת "הקשר של סקרלט ודנטה". אני חייבת לציין שמצאתי את עצמי מגחכת בזמן הקראה לא פעם.
אני חייבת להודות שהתרגום של הספר היה לא רע ולא נתקלתי בשגיאות אך לא נהנתי ממנו כמו בספרים אחרים כי היו קטעים או משפטים שתורגמו לא נכון או תורגמו מילולית מידי..

את הדמות של סקרלט אהבתי. היא חזקה, נאמנה, עובדת קשה בשביל מה שהיא רוצה והיא יודעת לעמוד על שלה. היא עברה חיים לא קלים מהיום שנולדה ותמיד הרגישה שכמעט כל העולם נגדה אך היא מוצאת דרכים לשרוד ולבטוח באנשים (אמנם לא בהרבה). היא צינית עם לשון חדה מאוד וגם מאוד קנאית, היא יודעת איך לפגוע בנקודות הכי רגישות אבל היא גם לומדת איך להתפתח ולבקש סליחה.

גם את הדמות של דנטה אהבתי. הוא מסתורי, סקסי, מאוד מגונן, נאמן וקשוח. הוא אלפא מיייל כמו שאני אוהבת אבל הוא גם רגיש. הוא מאוד ציני ומגונן וקנאי אבל יש לו סיבה לכל דבר שהוא עושה והוא מוכן לסבול כל חייו בשביל להגן על האנשים שהוא אוהב.

זה ספר ארוטי, וסקס הוא חלק לא מבוטל מבספר אבל הוא לא העיקר. העלילה מתפתחת פה בקצב הנכון ועד הרגע האחרון לא יודעים את כל האמת (למרות שניתן לנחש חלק קטן מהדברים). למי שקרא/ה ספרים קודמים של הסופרת אני חושבת שסגנון הכתיבה פה יותר מזכיר את הכתיבה בטרילוגיה של טריסטן ודניקה ופחות בUP IN THE AIR

בסך הכל אני חושבת שהדואט חזק ומעולה ובעיקר מזכיר לי למה התאהבתי בכתיבה של הסופרת מלכתחילה.

אני לספר נותנת 4.5 כוכבים

את הספר קראתי באפליקציית הליקון/אינדיבוק לאנדרואיד וחייבת לציין לטובה כמה נוח היה לקרוא בה

לרכישה:https://indiebook.co.il/shop/%d7%93%d7%95%d7%90%d7%98-%d7%90%d7%94%d7%91%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%9e%d7%9c%d7%97%d7%9e%d7%94--%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%96-%d7%96%d7%95%d7%92%d7%99









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover