Archer's Voice by Mia Sheridan

את הספר הזה חברה שיגעה אותי לקרוא כבר כמה חודשים והוא היה תקופה ארוכה ברשימת קריאה שלי עד שסוף סוף החלטתי לקרוא אותו.
הספר הזה הוא רומן מאוד חמוד ורומנטי ומהנה.

ברי פרסקוט עברה אירוע טראומתי ובמהלכו היא איבדה את אביה.  היא עוזבת את העיר שבה גדלה ואת עבודתה ומוצאת מפלט בעיירה קטנה והיא מחליטה לשכור בית קטן על גדת האגם עם הכלבה שלה פיבי.
במהלך סיבוב קניות בעיירה, היא נתקלת בבחור מוזר שלא מדבר ושנראה כמו הומלס.
לאחר בירורים היא מגלה את שמו ואת הסיפור שלו, או לפחות מה ששאר אנשי העיירה חושבים שזה הסיפור שלו.

ארצ'ר הייל התייתם מהוריו בגיל צעיר ומאז גדל בחווה עם דודו האקסצנטרי עד שזה נפטר לפני מספר חודשים ומאז הוא לבד. בשל תאונה מעברו הוא אינו מסוגל לדבר, וכל אנשי העיירה פחות או יותר נידו אותו. כשארצ'ר נתקל בברי הוא מתעלם ממנה ומתייחס אליה כמו לשאר אנשי העיירה, אך ברי עקשנית והיא לא נותנת לו להסתגר ולהעלם, ולאחר שנים הוא סוף סוף מתחיל ליצור קשרים עם האנשים מסביבו ולהיפתח.
לאט לאט הקשר בניהם מתפתח, למרות השפעות הסביבה והטרגדיות ששניהם עברו.

I'm afraid to love you. I'm afraid that you'll leave and that I'll go back to being alone again. Only it will be a hundred times worse because I'll know what I'm missing. I can't…” He sucked in a shaky breath. “I want to be able to love you more than I fear losing you, and I don't know how. Teach me, Bree. Please teach me. Don't let me destroy this. 

לאט לאט אנחנו מגלים את הטרגדיות והסודות שמקיפים את ארצ'ר וברי.
רוצות לדעת מה הסודות? תקראו ותגלו.


אז כמו שאמרתי אני אהבתי את הספר, הוא היה מאוד חמוד ורומנטי.
ארצ'ר הוא דמות מיוחדת לדעתי. במשך שנים הוא אינו מסוגל לתקשר עם העולם חוץ מאשר ע"י הצבעות או כתיבה על דף, ומהרגע שדודו נפטר גם את זה הוא לא עשה. הוא אולי מעל גיל 20 אבל מהרבה בחינות הוא ילד שיש לו הרבה מה ללמוד על העולם מסביבו.
ברי היא דמות נשית מאוד חזקה. למרות הטרגדיה שעברה, הסיוטים והתקפי החרדה מהם היא סובלת היא עדין ממשיכה לחיות ולהילחם. היא מתחילה את החיים שלה מחדש, מוצאת חברים ואפילו תלחם בשביל לגרום לארצר להבין שהוא לא צריך לחיות בבידוד. וכשמישהו מנסה לפגוע בחבריה או בה היא תלחם.
היו קטעים מרגשים בספר וקטעים שניסו ליצור מתח, אבל היה לי קצת חסר מהם ובגלל זה נתתי ספר 4 כוכבים.



נכון לעכשיו הספר לא תורגם אבל ניתן לרכוש אותו דרך אמאזון:
http://www.amazon.com/gp/product/B00I29VGMC/ref=x_gr_w_bb?ie=UTF8&tag=httpwwwgoodco-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B00I29VGMC&SubscriptionId=1MGPYB6YW3HWK55XCGG2

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover