עירומה,הכל או כלום - פרשיית בלאקסטון מאת ריין מילר

"עירומה" הוא הספר הראשון ו"הכל או כלום" הוא הספר השני מסדרה שנקראת פרשיית בלקסטון. עד עכשיו יצאו שני הספרים הללו, אך הספר השלישי אמור לצאת במאי לפי הוצאת "U- ספרות שנוגעת". (נכון לעכשיו לא ידוע אם הספר הרביעי או סדרות הספין אוף יתורגמו.)

ברין בנט היא סטודנטית לשימור אומנות בלונדון,  היא אמריקאית במקור, ומדגמנת בעירום אומנותי לצורך הכנסה נוספת. במהלך תערוכה שבה מוצגים התצלומים שלה היא נתקלת באית'ן בלקסטון.
אית'ן ,קצין לשעבר בצבא הבריטי והיום בעל חברת האבטחה היוקרתית בלונדון, רואה את התמונות של ברין, ואת ברין עצמה ומחליט שהיא תהיה שלו, ועושה כל מה שביכולתו להשיג אותה.
גם לברין וגם לאית'ן עבר קשה ומתוסבך שחוזר להשפיע על חייהם. אך אית'ן מסתיר סוד גדול מברין שיכול להפריד בניהם. האם הסוד יתגלה? מה צופן העתיד לברין ולאית'ן? מה הם מסתירים אחד מהשני? תקראו ותגלו.

קראתי את כל הסדרה הזו באנגלית כשרק התחלתי לקרוא באנגלית ומאוד אהבתי אותה, ואני מאוד שמחה שהחליטו לתרגם אותה. התרגום של הספרים הוא תרגום טוב, כמעט ללא טעויות, אך החסרון שהספרים קצרים מאוד והמרווח בהוצאתם גדול (וכן אני יודעת שלוקח זמן לתרגם ולערוך אבל עדיין זה קצת מאכזב.)
הסיפור הוא עוד סיפור סינדרלה עדכני וארוטי. אית'ן הוא הגבר העשיר, הבוגר והמנוסה בעוד שברין היא הבחורה הצעירה הפחות מנוסה ומעט תמימה.
אהבתי את הדמות של אית'ן. הוא עקשן, מעט שתלטן, יודע מה שהוא רוצה והולך להשיג את זה, אבל הוא גם רגיש ואוהב.
את ברין בהתחלה לא ממש אהבתי אבל לקראת הספר השני היא התחילה להתחבב עלי. הרגשתי שאת הדמות שלה כבר ראיתי וקראתי בספרים אחרים.
מה שכן אהבתי בספרים זה שבפרק האחרון יש פרק מנקודת המבט של "סימבה" הדג של אית'ן. הפרק הצליח להצחיק והיה חמוד.
הספר הראשון הוא מנקודת המבט של ברין, אבל השני הוא מנקודת המבט של איתן. שזה דבר שמאוד אהבתי לראות את הסיפור שלהם משני הצדדים.
הספרים האלה הם רומן רומנטי וארוטי, ולמרות שיש בהם אלמנטים שכבר קראתי בהרבה ספרים אחרים הם עדיין מעולים ומהנים ואצלי הם קיבלו 5 כוכבים אז ממליצה עליהם בחום.



























ניתן לרכוש את הספרים גם מודפס וגם אלקטרוני דרך אינדיבוק.
לרכישה:

עירומה: http://indiebook.co.il/shop/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%96%D7%94/%D7%A2%D7
%99%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%94/

הכל או כלום: http://indiebook.co.il/shop/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%9C/%D7%94%D7%9B%D7%9C-%D7%90%D7%95-%D7%9B%D7%9C%D7%95%D7%9D/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover