Nuts (The Hudson Valley Series) by Alice Clayton

את הספרים של אליס קלייטון אני מאוד אוהבת. לפני 3 שנים כשנתקלתי בספר WALLBANGER גיליתי סופרת מוכשרת שיודעת לכתוב רומנטיקה וארוטיקה מתובלות בהומור מעולה. כששמעתי שביום חתונתה היא מוציאה את הספר NUTS מאוד מאוד שמחתי וחיכיתי ליום הזה בקוצר רוח (אולי בערך כמו הכלה עצמה).
NUTS הוא הראשון בסדרה, כל ספר אמור לעסוק בזוג אחר, אך שאר הספרים עוד לא פורסמו.


NUTS הוא סיפורם של רוקסי וליאו.
רוקסי גדלה בעיירה קטנה, בה הייתה ילדה ביישנית ושקטה, ואמה היא בעלת הדיינר בעיירה וגם רומנטיקנית חסרת תקנה.
רוקסי גדלה עם תחלופה גבוהה של גברים בחייה, וכשהגיעה לגיל 18 החליטה ללמוד במקום רחוק מהבית.
היום רוקסי היא שפית פרטית בל"א. במהלך עבודתה באירוע פרטי רוקסי מקבלת טלפון מאמה שהיא ודודתה נוסעות להשתתף בתכנית "המירוץ למיליון" ומבקשת מרוקסי לנהל את הדיינר בחודשי הקיץ.
בגלל שיחת הטלפון רוקסי מבצעת טעות טרגית בעבודתה, ובלית ברירה חוזרת הביתה לעזור לאמה.
בדיינר הקטן רוקסי נתקלת (תרתי משמע) בליאו, ומגלה שהוא החקלאי מהחווה השכנה. המשיכה המינית בניהם לוהטת ומיידית. רוקסי לא עושה מערכות יחסים, והיא מציעה לליאו שיבלו את חודשי הקיץ ביחד בלי התחייבות. 
ליאו מסכים ומתפתח בניהם קשר, אך ליאו מסתיר סוד שיכול לשנות את כל המשחק.
מה הסוד? תקראו ותגלו.


אני פשוט אוהבת את הספר הזה. עבר הרבה זמן מאז שצחקתי וגיחכתי מספר כמו מהספר הזה.
הכתיבה בספר הזאת קלילה וזורמת ומשעשעת, למרות שההתחלה של הספר הייתה לי מעט איטית, זה משתנה במהירות.
רוקסי היא בחורה מגושמת, שנונה, מצחיקה ובעיקר אנושית. היא לא מושלמת אבל זה מה שהופך אותה למושלמת. יש לה פחד ממחויבות ומלהישאר בעיירה הקטנה, אך דברים משתנים והיא צריכה ללמוד להסתגל
ליאו גדל בבית עשיר, בפנימיות ובטיולים לחו"ל אך השורשים והזיקה לטבע היו חזקים והוא חזר לחווה הקטנה, והחזיר אותה לימים בהם הייתה מצליחה. 
המשיכה המינית בניהם מטורפת, אבל רק בערך אחרי 50% ספר הם שוכבים בפעם הראשונה. וההמתנה הייתה שווה.
כשמתגלה הסוד של ליאו הייתי מופתעת כי זה אפילו לא עלה לי בראש, מה שמוכיח שעוד אפשר להפתיע אותי לטובה
קיצר הספר הזה אחד הספרים הטובים שקראתי השנה ואני ממליצה עליו בחום.
הוא מקבל אצלי 4.5 כוכבים

הספר עוד לא תורגם וניתן לרכוש אותו באמאזון.
לרכישה: http://goo.gl/gsUz5o

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover