לאסוף את השברים מאת אילת סווטיצקי

הסיקור הזה הוא לא סיקור רגיל בשבילי, ולמרות שעבר כמעט שבוע מהיום שסיימתי את הספר לקח לי הרבה זמן לגבש את הפוסט הזה.
אני ואילת חברות ומכירות כבר כמעט 3 שנים, ולכן אני יודעת שהסיקור שלי לעולם לא יהיה נייטרלי לגמרי, אך מקווה שתאמינו לי שזו דעתי האמיתית והיא לא מושפעת מהחברות.
"לאסוף את השברים" הוא הראשון מתוך שני ספרים חדשים של אילת, וחיכיתי לו המון זמן שיצא.

זהו הסיפור של מאיה וג'ו.
מאיה היא בחורה צעירה בת 29, שהספיקה לעבור דבר או שניים בחיים שלה, וכל מה שהיא רוצה זה לשכוח את הצרות שלה ולהמשיך לחיות את חייה.
באחד הערבים היא פוגשת בפאב את ג'ו, ולמרות שהמשיכה בניהם מיידית הדברים לא הולכים כמו שמאיה או ג'ו מצפים להם. הסיפור מסתבך כשמאיה וג'ו נתקלים זה בזה מספר פעמים ונאלצים להיות זה בחברת זו, והם מחליטים לזרום עם המשיכה המטורפת בניהם, אבל לא מאיה ולא ג'ו מחפשים קשר או מערכת יחסים,
גם מאיה וגם ג'ו מרגישים שהם שבורים, לא טובים או מתאימים לאף אחד, אך כל אחד מהסיבות שלו.
האם יש עתיד לאנשים שבורים? האם מאיה וג'ו ימצאו זה בזו את מה שהם צריכים? תקראו ותגלו.


טרילוגיית "תחרה וצבע" של אילת גרמה לי לחזור לקרוא בעברית, ולמרות שלקח לי זמן להתחבר אליה זה קרה ובגדול, ונהנתי ממנה מאוד מאוד, ומאז שסיימתי אותה רק חיכיתי לספר הבא של אילת וקיוויתי שהוא יהיה מעולה.
הספר הזה שונה ב180 מעלות מהטרילוגיה, אבל הוא עומד בפני עצמו והוא היה בדיוק מה שרציתי.
מי שקרא סיקורים שלי, יודע שאני אוהבת ספר שערוך טוב, ללא שגיאות, שהושקעה בו מחשבה עם דמויות חזקות, עלילה סוחפת ועם אפשר גם הומור וציניות, וזה בדיוק מה שקיבלתי בספר הזה.
מהדף הראשון לא יכולתי לעזוב או להניח את הספר. הכתיבה פה סוחפת, מרגשת ופשוט ממכרת. רואים לאורך כל הספר שהוא עבר עריכות רציניות כי לא נתקלתי בשגיאות כתיב או לשון.
גם מאיה וגם ג'ו הם דמויות חזקות כמו שאני אוהבת.
מאיה נתפסת בהתחלה כביצ'ית וכאישה מתוסכלת, אבל לאורך הספר רואים לאן החיים הביאו אותה ולמה היא ככה. אהבתי שהיא מאוד צינית וקשוחה, אבל גם יודעת להגיד סליחה כשצריך.
ג'ו הוא אלפא מייל כמו שאני אוהבת. הוא אולי נתפס כמרוחק וקשוח בהתחלה, אבל הוא רגיש, ציני, עם לשון חדה ופה מלוכלך. הוא ילך עד הסוף עם מה שהוא מאמין בו.
הספר נגמר בסוף עוצר נשימה שמשאיר אותי במתח להמשך הסיפור של גו ומאיה,
אני לספר נתתי 5 כוכבים כי מהרגע הראשון נכנסתי לספר ולא הצלחתי לעזוב אותו וכי יש בו את כל האלמנטים שאני אוהבת.




לרכישת המודפס: http://www.dvashbooks.co.il/default.asp
לרכישת האלקטרוני: http://store.heliconbooks.com/getbook.php?bookid=HBDV160501


תגובות

  1. שלום,
    מסכימה עם כל מילה שלך! גם אני לא יכלתי להניח את הספר אפילו לרגע.. האם את יודעת מתי יצא הספר השני??? התאהבתי בתחרה וצבע ועכשיו במאיה וג׳ו..
    תודה רבה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover