תופי הסתיו חלק שני מאת דיאנה גבלדון

תופי הסתיו חלק שני, הוא בעצם החצי השני של הספר ה4 בסדרת נוכרייה. בגלל ביטול חוק הספרים ההוצאה שלו נדחתה, אבל סוף סוף הספר הזה יצא אחרי שחיכיתי לו המון זמן והנה מצאתי את הזמן לקרוא אותו.
קיבלתי את הספר ממועדון סלונה לסיקור.


בניגוד לספרים הקודמים בסדרה שעסקו בעיקר בסיפורם של קלייר וג'יימי, הספר הזה עוסק יותר בבריאנה, בתם.
בספר ה3 בסדרה, קלייר חזרה לעבר 20 שנה לאחר שעזבה והשאירה את בתה בריאנה בבית, ובנתיים היא וג'יימי יצאו להרפתקאות חדשות והפעם באמריקה.
בספר הזה, בריאנה מגלה שהוריה בסכנה, והיא מוצאת דרך לחזור גם לעבר, והיא יוצאת למסע אחרי הוריה.
אבל בריאנה לא לבד. רוג'ר שהתאהב בבריאנה מגלה שהיא חזרה לעבר ומחליט לרדוף אחריה.
אבל כמובן ששום דבר לא ילך חלק במסע הזה, וכל מה שיכול להשתבש באמת קורה
האם בריאנה תמצא את הוריה? האם רוג'ר ימצא את בריאנה? תקראו ותגלו


את הספר הזה אהבתי הרבה יותר מאשר את הספר ה3 בסדרה. הוא יותר קליל, רומנטי, משעשע ועדיין עמוס במתח והרפתקאות.
אני מאוד אוהבת את הכתיבה של הסופרת, היא קלה וזורמת לרוב, אבל הפריע לי מאוד בספר שהיא קופצת הרבה בין הדמויות שמספרות את הסיפור ולפעמים קשה לדעת מי המספר והייתי צריכה לקרוא את אותו קטע שוב.
התרגום של הספר היה מעולה, לא נתקלתי בשגיאות כתיב או הדפסה, אבל היו מילים פה ושם שהייתי מתרגמת אחרת אבל לא משהו רציני וקריטי
הספר הזה מוקדש יותר לדמות של בריאנה, והיא העתק של ג'יימי. היא גבוהה, ג'ינג'ית, עקשנית, אמיצה, חמומת מוח, רגישה, והיא תלחם למען האהובים עליה.
רוג'ר הוא לא אלפא מייל כמו שאני אוהבת בדרך כלל, אבל הוא נאמן ואמיץ ויעשה הכל למען בריאנה. גם כשהוא עומד במקומות קשים הוא מצליח להגיע להחלטות הנכונות.
ג'יימי, שפוגש לראשונה את בתו, לא ממש יודע איך להתנהג או להגיב וזה יפה לראות אותו מתמודד עם השינויים, אך הוא עדיין נשאר ג'יימי שאנחנו מכירים ואוהבים.
בספר הזה קלייר היא קול ההגיון, וגם השופט כשבריאנה וג'יימי רבים. דבר שקורה לא מעט פעמים.
אני מאוד אהבתי את הספר הזה, ואני ממליצה לקרוא את 2 החלקים שלו ביחד ונתתי לספר 5 כוכבים


הספר זמין לרכישה דיגיטלית ומודפס

תגובות

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover