קשת שחורה מאת ג'. ג'. מקאבוי

לפני כשנה קראתי את הספר הזה באנגלית, לאחר שחברות המליצו לי עליו בחום, ומאוד נהנתי ממנו. שמחתי לשמוע שהוצאת פנדורה החליטו לתרגם אותו ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסקירה



הספר הזה מביא את סיפורו של לוי בלאק ושל תיאה קנינג.
תיאה היא בחורה בת 23 שעברה דברים לא פשוטים בחייה. אביה כלוא באגף הנידונים למוות כמעט 17 שנה על פשע שהוא לא ביצע, ואמה שהייתה אחת מעורכות הדין הטובות והקשוחות במדינה הודתה לפני מותה בפני תיאה על חלקה בכל סיפור כליאתו של אביה. תיאה מחליטה להטביע את יגונה ומגיע לפאב ובו היא פוגשת בלוי בלאק.
היא ולוי מבלים ביחד לילה של תשוקה, ובגלל ששניהם לא פנויים נפשית למערכת יחסים הם מחליטים לבלות את השבוע ביחד ואחריו להיפרד ולא לפגוש זה בזו שוב.
אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד. תיאה מגיעה לשיעור המשפטים הראשון שלה ומגלה שהמרצה שלה הוא לא אחר מאשר לוי בלאק.

לוי בלאק הוא מרצה קשוח ועו"ד מוצלח שעד היום לא הפסיד בשום תיק. כל שנה הוא מסנן את התלמידים בקורס עד שנשארים 12 איש. מהרגע שהוא ראה את תיאה בכיתתו הוא רצה להעיף אותה, אבל היא תמיד הצליחה להפתיע אותו ולשמור על מקומה. הוא גם אינו מוכן למערכת יחסים לאחר מה שעבר עם גרושתו ושותפו הקודם למשרד.
רוצים לדעת איך נגמר? תקראו ותגלו



 

אני מאוד נהנתי מהספר הזה. הכתיבה פה הייתה מעולה, קלילה וזורמת. היה פה שילוב של הומור, דרמה, אקשן, רומנטיקה וארוטיקה משובחת. הספר מסופר גם מנקודת המבט של תיאה וגם של לוי, והסופרת יודעת לכתוב את שתי הדמויות בצורה מעולה.

 


" זהו פתגם באנגלית שלדעתי מתאים פה מאוד.  DON’T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER"

אני לא אהבתי את הכריכה של הספר הזה, ולמען האמת אני חושבת שהיא מזעזעת ואם לא הייתי מכירה את הספר והייתי נתקלת בו בחנות ספרים הייתי מתעלמת ממנו וממשיכה הלאה.

התרגום היה לא רע, הספר תורגם בשפה גבוהה, אך נתקלתי בשגיאות הדפסה, במשפטים חסרים ובטעויות תרגום, אני חייבת  להודות שזה קצת פגע לי בהנאה מהספר.

אציין שהעברתי תמונות של השגיאות שנתקלתי בהן להוצאה ומקווה שיתקנו במהירות עד המהדורה הבאה.

אחד הדברים שמשכו אותי בספר הזה זה ההבדלים בין הדמויות הראשיות: היא שחורה והוא לבן. הוא המרצה והיא הסטודנטית וכמובן הפרש הגילאים בניהם.

 .
אני אהבתי את הדמות של תיאה. היא אמנם צעירה, אבל היא עברה המון. היא יודעת להילחם על מה שהיא רוצה, אבל יש גבולות שהיא לא תעבור. בינה לבין לוי יש הפרש גילאים של כמעט 13 שנה, אבל זה לא מפריע לא לה ולא לו. מה שלא אהבתי בה זה שבלי לחשוב היא הולכת הביתה עם הבחור הראשון שהיא פוגשת כשהיא שיכורה בלי לחשוב

.
אני מאוד אהבתי את הדמות של לוי  כי יש לו הרבה צדדים. הוא המרצה הקשוח, עו"ד מוכשר, בן אוהב, אח תומך, חבר נאמן, הוא רגיש, ומצחיק וחנון ואלפא מייל הכל ביחד.

הספר הזה הוא לא ספר קולג של בני 18.הוא רומנטי וארוטי, אבל הכל במידה הנכונה והארוטיקה לא הופכת לעיקר בספר. הספר גם מספק הצצה למערכת המשפט האמריקאית, ככה שמי שאוהב לקרוא על התחום יוכל להתחבר

 

לפני שנה כשקראתי אותו נתתי לו 5 כוכבים, אבל מאז קראתי הרבה ספרים, ונקודת המבט שלי השתנתה ואני רואה דברים שלא ראיתי בפעם הראשונה. עדיין אהבתי את הספר והוא מאוד מהנה אבל הוא קיטשי וצפוי.


אני נותנת לו 4 כוכבים





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover