הרשעה מאת אליתיה רומיג

זהו הספר השלישי בסדרת "השלכות", וחיכיתי לו הרבה זמן עד שיצא. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור

הספר הזה הוא המשך סיפורם של קלייר וטוני, והסובבים אותם.
בסוף הספר הקודם, קלייר שמרגישה מאויימת, ולא יודעת במי היא באמת יכולה לבטוח, מחליטה לברוח ולהעלם. טוני, שהופך להיות חשוד בהיעלמותה הפתאומית, מוצא דרך לעזוב ולאתר את קלייר ואת תינוקם שלא נולד.
בדרך לאושר ולגן העדן של קלייר וטוני, סודות ושקרים מתחילים להתגלות, וגם הדברים שחשבו שידעו משתנים ומתהפכים.
רוצים לגלות את האמת? תקראו ותגלו

אני מאוד אוהבת את הסדרה הזו. היא משלבת מתח, דרמה, רומנטיקה ונגיעות של אופל. הכתיבה של הסופרת היא אחת מהטובות שקראתי.
התרגום והעריכה של הספר היו מעולים, וכמעט שלא נתקלתי בשגיאות.
הספר הזה קופץ בין פרקים של עבר והווה, ומסופר מכמה נקודות מבט. לדעתי הספר היה ארוך מדי וקצת נמרח, ואפשר היה לקצר אותו. המעבר בין הדמויות המספרות היה ברור ומובן, אך לא אהבתי את רוב הקפיצות בין העבר להווה, כי הרגשתי שחלקן הגדול נמרח מדי, אך הן כן תרמו למתח ולרצון לגלות את הסוף.
את הדמות של קלייר אהבתי בספר הזה יותר מבספרים הקודמים. סוף סוף רואים אצל קלייר קצת עמוד שדרה ויכולת לעמוד בהחלטות שלה. היא מבינה שעליה להגן על עצמה ועל התינוק שלה, והיא תילחם על החופש של שניהם.
סוף סוף הצלחתי להתחבר לדמות של טוני. בספר הזה, הוא עדיין עקשן, ובוסי, אבל הוא גם עדין, רומנטי ובעיקר אנושי. בספר הזה אין את ההתעללות וחוסר האנושיות שראיתי אצל טוני בספרים הקודמים.
דמויות המשנה תורמות המון לספר, ובמיוחד אהבתי את פיל שהפך למשפחה ולא סתם עובד שכיר.
אהבתי את הטוויסטים שהסופרת הכניסה, ובאמת עד סוף הספר לא ניתן היה לדעת מי האשם בכל דבר, ואיך הכל מתקשר זה לזה. אמנם הספר נגמר בצורה יפה, אך משפט אחד בסוף הספר מעלה שאלות נוספות, ולמרות שהסיכוי קלוש אני אשמח אם ההוצאה תחליט לתרגם את שני הספרים הנותרים בסדרה.

לספר הזה אני נותנת 4 כוכבים וממליצה עליו בחום.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover