מלחמת התשוקה 2 מאת ג'ון גריי

מלחמת התשוקה 2 הוא הספר השני מתוך טרילוגיה והוא מביא את המשך סיפורם של הנרי ואלזי. לאחר שנהנתי מהספר הראשון, רציתי לקרוא את הספר הזה ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור.


הנרי ואלזי, נשואים טריים עוברים לגור בביתם החדש, ובטוחים שהשאירו את צרות העבר מאחוריהם. שניהם מתרכזים בקריירות החדשות שלהם, ונראה שהחיים מתייצבים. סדרה של אירועים מצערים מאיימת להרוס את כל מה שהנרי ואלזי בנו, כשההרגלים הישנים של הנרי צצים מחדש.
מה קרה להנרי ואלזי? האם ישרדו את האירועים? תקראו ותגלו.


אני מאוד נהנתי מהספר הזה. הכתיבה בספר קלילה וזורמת, התרגום היה מעולה ולא נתקלתי בשגיאות הדפסה. סיימתי את הספר תוך יומיים

העלילה היא קלילה וזורמת, והיא משלבת סיפור אהבה, ציניות והומור יחד עם נושאים כמו הריון, PTSD, פחדים ואלימות בצורה מאוד מעניינת, מרגשת ומושכת.

מאוד אהבתי והתחברתי לדמות של אלזי. היא קשוחה, נאמנה ויודעת לעמוד על שלה. היא תלחם על הדברים שחשובים לה ועל האנשים שהיא אוהבת, אבל היא לא שוכחת שלכל החלטה יש מחיר.

את הדמות של הנרי אהבתי ושנאתי בו זמנית. הוא נאמן ואוהב ומגונן, אבל הוא גם עקשן ומסוגר. מאוד אהבתי לקרוא את הדמות שלו והיו פעמים רבות שגם ריחמתי עליו.


אני ממליצה בחום על הספר הזה למי שמחפשת ספר קליל ומהנה. אני נתתי לו 3.5-4 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover