If You Were Mine by Melanie Harlow

בתקופה האחרונה חיפשתי משהו קליל לקרוא ולנקות איתו את הראש, וגם חיפשתי משהו שהוא סטנד אלון. איסטה, אחת הבלוגריות שאני מאוד אוהבת ומעריכה פרסמה המלצה חמה על הספר הזה, וכשנכנסתי לגודרידס מצאתי המלצות מעוד בלוגריות שאני עוקבת אחריהן. ההמלצות והתקציר שכנעו אותי והתחלתי לקרוא את הספר


זהו הסיפור של קלייר ותיאו
קלייר, מורה לאומנות, מוזמנת לחתונה של עמיתה לעבודה. לקלייר נמאס לשבת ב"שולחן הבודדים" בחתונות ואירועים וממציאה שיש לה חבר (ומתארת את ראיין גוסלין כבן זוג המושלם). כשקלייר מבינה את הטעות שלה בהמצאת השקר היא אינה יכולה לחזור בה ומחליטה להרשם לאתר להשכרת דייט אפלטוני לחתונה, וכך היא פוגשת בתיאו
תיאו הוא נווד, הוא לא מסוגל להישאר במקום אחד לאורך זמן אבל בשל צרות משפחתיות הוא נרשם לאתר הדייטים בשביל הכסף.
תיאו וקלייר חותמים על חוזה המחייב אותם לשמור על קשר נקי, כלומר ללא מגע/ סקס, אך שניהם מרגישים שיש משהו מעבר להתחזות.
האם קלייר ותיאו יפעלו לפי הרגש? האם תיאו מסוגל להישאר במקום אחד? תקראו ותגלו


אני מאוד נהנתי מהספר. הוא הזכיר לי קומדיה רומנטית, ולקח לי יומיים בערך לסיים את הספר.
הספר קליל, מתוק, כתוב בצורה מעולה שמשלבת הומור, רומנטיקה, ארוטיקה ורגש. לא פעם מצאתי את עצמי מחייכת או מגחכת במהלך הקריאה של הספר. אהבתי שהספר לא שטותי מדי, וגם לא עמוס מדי בסקס.

מאוד אהבתי את הדמות של קלייר. היא יצירתית, חברותית, סלחנית. יש לה ביטחון עצמי נמוך בכל מה שקשור להופעה חיצונית, בגדים,גברים ובעיקר בכל הקשור לעבודות היצירה שלה, אבל היא יודעת לעמוד על שלה כשהיא צריכה וכשאין לה ברירה.

נהנתי מאוד לקרוא את הדמות של תיאו. הוא אלפא מייל, אבל הוא מסוג הגברים של לילה אחד ללא רגשות וללא מחוייבות. החיים שלו לא היו קלים ומושלמים, והוא חושב שקלייר יכולה להשיג מישהו הרבה יותר טוב ממנו ויש לו רגשי נחיתות. כשהדברים נעשים קשים הוא בורח, אבל הוא יודע להעמיד במקום אנשים אחרים שעושים אותו הדבר. הוא בעיקר פוחד מהרגשות שהוא מתחיל להרגיש, ואהבתי לראות את ההתפתחות שלו.

הספר היה לי צפוי והיו בו קטעים קיטשיים אבל עדיין נהנתי ממנו ואני ממליצה עליו בחום לכל מי שאוהב את הסגנון.
ממני הוא מקבל 3.5 כוכבים
נכון לעכשיו הספר לא מתורגם




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover