אהבה פצועה מאת ה.מ וורד

אהבה פצועה הוא הספר הראשון בטרילוגיה. עד לפני כמה ימים לא שמעתי עליה או על הסופרת, אבל ביקורות בגודרידס סיקרנו אותי ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לקריאה וסיקור.

זהו סיפורם של סידני ופיטר
סידני, ברחה מניו ג'רזי בה גדלה ועברה ללמוד בקולג' בטקסס שם אף אחד לא יודע מי היא או מה עברה בחייה. ערב אחד היא פוגשת את פיטר והוא התגלמות הגבר המושלם בענייה: חתיך, חמוד עם עניים משגעות ושכל. הכל הולך טוב והעניינים מתחממים בניהם אבל אז צלצול טלפון קוטע את הפנטזיה ושניהם חוזרים למציאות.
ביום למחרת סידני מגלה שהבחור המושלם הוא לא אחר מהבוס החדש שלה. סידני ופיטר מנסים להשאיר את האירוע מאחוריהם אך המציאות ממשיכה לדחוף אותם זה לדרכו של זה, והם מחליטים להישאר ידידים.
פיטר וסידני ממשיכים בידידות וכשנראה שהחיים חוזרים למסלולם הגורל מחליט להתערב
האם סידני ופיטר יהיו ביחד? מה סידני מסתירה? תקראו ותגלו


את הספרון הזה סיימתי בתוף פחות מ24 שעות. זה לא שהספר היה כל כך טוב שלא יכולתי לעזוב אותו (כי הוא באמת לא כזה טוב) אלא פשוט בגלל האורך שלו. הספר שווק כרב מכר שכבש את העולם. להגיד את האמת אין לי מושג למה או איך הוא רב מכר.
אני לא התחברתי לתרגום של הספר הזה. נתקלתי בשגיאות דפוס ובמשפטים מיותרים וההרגשה שלי לאורך הספר שהתרגום לא באיכות גבוהה שבדרך כלל אני רואה בהוצאת כנרת אלא יותר "גוגל טרנסליייט". אני לא יודעת אם זה הכתיבה או התרגום אבל השפה מאוד פשוטה וקלילה ולפעמים מזלזלת. לדוגמא יש חזרות רבות של המילה "אני" בפסקאות וחזרות רבות של המילה "מבאס" בכל צורותיה שפשוט פגעו בהנאה שלי מהקריאה.
לא הצלחתי להתחבר לסידני. אני אוהבת דמויות שרוטות, וסידני היא בדיוק כזו אבל היא מאוד שטחית ולא היה בה שום דבר שיגרום לי להתחבר עליה. מאוד עיצבן אותי ההתפרצויות הבלתי מוסברות שלה על החברות שלה או על פיטר...רגע אחד היא בסדר ורגע אחד היא מפוצצת בלי הגיון...זה פשוט לא עבד לי
מאוד רציתי לאהוב את הדמות של פיטר אבל הדמות שלו כל כך שטחית שהיה לי ממש קשה. חוץ מזה שהוא חתיך, משכיל ושגם הוא קצת שרוט לא יודעים עליו כלום. חסר עומק לדמות ואני מקווה שבשאר הספרים נגלה יותר.
העלילה שבלונית, קלילה וצפוייה מאוד. הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לטובתה שכמעט ואין סקס בספר ולא ניסו לדחוף סתם סצנות שלא קשורות.
לסיכום חסר לי עומק בדמויות או טוויסטים...משהו שיכניס קצת עניין לספר

אני לא חושבת שאמליץ עליו לחברים ואצלי הספר מקבל 2 כוכבים


תגובות

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover