מחיר החטא מאת מוניקה ג'יימס

זהו ספר ההמשך ל"מכור לחטא". הספר הראשון שכב אצלי הרבה זמן ברשימת הקריאה עד שהגעתי עליו, ולמרות שלא התלהבתי ממנו רציתי להמשיך לשני בתקווה שאהנה יותר. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הלוחשות לספרים" קיבלתי אותו לסיקור.

זהו המשך הסיפור של דיקסון מתיוס.
דיקסון הוא פסיכיאטר בשנות ה-30 לחייו, והוא מכור לסקס. בעבר הוא זיין כל דבר עם דופק, ולא עניין אותו ההשלכות. כשדיקסון פגש (בספר הקודם) את מדיסון הדברים החלו להשתנות עבורו.
לאחר אירועי הספר הקודם דיקסון נמצא בבעיה. ג'ולייט סוחטת אותו ועליו להסתיר את מעשיו ממדיסון שאליה נקשר מאוד
מה יעשה דיקסון? איך הכל יגמר? תקראו ותגלו


לצערי הרב, לא התחברתי לספר הזה. הוא נחמד, אבל אני חושבת שהוא מאוד שטחי. בספר הזה נתקלתי בפחות סצנות סקס מהספר הקודם אך עדיין זה לוקח מקום מאוד גדול בסיפור ושאר העלילה לוקחת חלק יותר משני.
הכתיבה בספר מאוד קלילה וזורמת, עם מעט ציניות והומור. אני לא אהבתי את התרגום, והתחושה שלי שלא השקיעו בו ופשוט עבדו עם גוגל טרנסלייט.
את הדמות של דיקסון לא אהבתי בכלל. חוץ מסקס, ומעט עבודה אין לו עניין בשום דבר אחר. הוא לא אלפא מייל אלא בחור נצלן, ואפילו העבר שלו לא גורם לי לחבב אותו. היה ניסיון בספר הזה לאפס אותו, ולגרום לו להראות יותר נחמד ואנושי. עלי זה לא עבד. אני בכלל לא התחברתי לדמות
את הדמות של מדיסון אני מחבבת אבל התחשק לי להוריד לה סטירה לאורך העלילה כמה וכמה פעמים. היא חכמה, אמיצה, מתוקה...אבל היא גם סופר תמימה ולפעמים גם משעממת
את הדמות של ג'ולייט לא אהבתי בכלל. היא זנותית, סחטנית ואישה מתוסבכת, ולא במובן הטוב והמעניין.
הספר גדוש בסצנות סקס, אזכורים של סקס ודיבורים על סקס. סקס הוא הנושא המרכזי בספר, ולא הייתה לי בעיה עם זה אם זה היה מאוזן נכון וכתוב בצורה מעניינת או מושכת.

אני לא יודעת אם אמליץ לאחרים עליו אבל אני נותנת לו 2-2.5 כוכבים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover