רכוש הריפרס מאת ג'ואנה ווילד

כשהתחלתי לקרוא באנגלית חברות המליצו לי בחום על הספר הזה. אמרו לי שזה ספר שונה וסקסי ושמזכיר קצת את הסדרה "ילדי האנרכיה". מאז הספר יושב אצלי ברשימת הקריאה ולא יודעת למה אבל כל פעם דילגתי עליו. עכשיו כשהספר יצא בעברית החלטתי שהגיע הזמן לקרוא אותו.


זהו סיפורם של הורס ומארי.
הורס הוא אופנוען קשוח המשתייך למועדון האופנועים "הריפרס". למועדון יש את החוקים שלו ואת סגנון החיים המיוחד שלו. כשהורס פוגש את מארי יש בניהם משיכה מינית חזקה מאוד, אך מארי מתקשה לקבל את סגנון החיים שהמועדון מציע.
כשאחיה של מארי מסתבך עם המועדון, מארי לוקחת על עצמה להציל אותו וקושרת את עצמה להורס ולמועדון.

האם מארי והורס יצליחו לגשר על ההבדלים בניהם? מה אחיה של מארי עשה? תקראו ותגלו


את הספר הזה סיימתי בפחות מיומיים. אני לא מאמינה שחיכיתי עד עכשיו לקרוא אותו. הוא משלב מתח, סקס, דרמה, אקשן וסקס בצורה מעולה. הכתיבה בספר זורמת ומושכת וקשה לעזוב את הספר.
את התרגום של הספר פחות אהבתי. בתחילת הספר נתקלתי במספר שגיאות עברית והדפסה שקצת הרסו לי את ההנאה וגם היו ביטויים שפשוט לא עברו טוב את התרגום לדעתי כמו "אישה זקנה".

מאוד אהבתי את הדמות של מארי. היא עקשנית, נאמנה, בעלת עמוד שדרה ויודעת להילחם בשביל מה שהיא מאמינה בו. גם כשהיא נזרקת לתוך עולם חדש והזוי שהיא לא מכירה היא מצליחה להתמודד ולא נשברת בקלות.
גם את הדמות של הורס מאוד אהבתי. הוא יהיר, סקסי, חכם, נאמן וקשוח. 

אהבתי שהסופרת מציגה את שני הצדדים של המועדון. מצד אחד אפשר להגדיר אותם כעבריינים אבל גם רואים את הנאמנות שלהם אחד לשני ולמשפחה שהמועדון ייצר. חלקם הגדול הם חיילים משוחררים שמצאו את מקומם בחיים מחוץ לצבא.
אני חייבת להודות שבהתחלה היה לי קצת קשה עם ההגדרות והיחס שלהם לנשים, אבל כשממשיכים לקרוא רואים את הכבוד והיחס שלהם אחד לשני.

אני מאוד ממליצה על הספר, במיוחד לכל מי שאוהבת אופנוענים או שאהבה את "ילדי האנרכיה"
אני נותנת לספר 4 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover