וידוי מאת קולין הובר

קולין הובר היא אחת הסופרות האהובות עליה, והספר “וידוי” הוא ספרה הרביעי שאני קוראת. הספר נמצא אצלי ברשימת הקריאה כבר כמה שנים טובות, אבל מה שגרם לי להתחיל לקרוא אותו זה שהספר תורגם, וגם שיצאה לו סדרה בארה”ב (שעוד לא ראיתי כי רציתח קודם לסיים את הספר). במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם סלונה קיבלתי את הספר לקריאה ולסיקור.

זהו סיפורם של אובורן ואואן.
אובורן עוברת לגור בטקסס והיא נואשת לכסף. בדרך הביתה מהעבודה היא נתקלת בשלט “דרושה עובדת” בזמן שהיא מתלבטת אם להכנס או לא היא נתקלת באואן בעל המקום, והיא משתכנעת לעזור לו ולעבוד בגלריית האומנות שלו. מהשנייה הראשונה יש בניהם משיכה לא ברורה ולמרות שנפגשו רק עכשיו הם אינם מסוגלים להיפרד זה מזה. החיים של שניהם מסובכים וכל אחד מהם סוחב איתו מטען רגשי כבד וסודות. כשנראה שהדברים מתחילים להסתדר לשניהם, הגורל והמציאות מרימים את ראשם ומאיימים להרוס הכל… האם אובורן ואואן ישרדו? מה הסודות שהם מסתירים? תקראו ותגלו

אני מאוד מאוד אהבתי את הספר הזה. הכתיבה של קולין סוחפת מהשנייה הראשונה, היא משלבת רומנטיקה, אובדן, דרמה, אהבה, ציניות והכל מתחבר יחד לספר שאי אפשר לעזוב. זה רומן רומנטי שמצליח לרגש בלי להיות כבד מדי או עצוב מדי. יש בספר סצנות סקס אבל הן לא העיקר בסיפור
התרגום של הספר היה מעולה, ולא נתקלתי בשגיאות. אהבתי שהספר מסופר גם מנקודת המבט של אובורן וגם מנקודת המבט של אואן.
את הדמות של אובורן מאוד אהבתי. למרות גילה הצעיר היא הספיקה לעבור הרבה בחייה, והיא יודעת מתי להילחם ומתי לוותר. למרות שלא תמיד זה נראה ככה היא מאוד חזקה ואמיצה. היו פעמים שרציתי להוריד לה סטירה או לנער אותה אבל ככל שמתקדמים עם הספר מבינים את המניעים שלה יותר.                                      גם את הדמות של אואן אהבתי. הוא נאמן, יצירתי, אמיץ ומגונן…הוא לא ממש אלפא מייל כמו שאני אוהבת אבל הוא בהחלט דמות חזקה. דמויות המשנה בספר תרמו המון לעומק ולטוויסטים בסיפור, ומצאתי את עצמי מחייכת מדי פעם בגללם.
במהלך הספר מוזכרים ציורים שאואן צייר, ואהבתי שבמקום לגרום לי לנסות לדמיין אותם הכניסו אותם לספר.
אני מאוד נהנתי מקריאת הספר, ואני מאוד אשמח לראות את הסדרה שמבוססת עליו. אני נותנת לספר 4 כוכבים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי