כל שאני מאת ג'ודי אלן מלפס

לפני שנים, כשהתחלתי לקרוא באנגלית נתקלתי בטרילוגיית הספרים של ג'ודי אלן מלפס "הגבר הזה" וישר התאהבתי בלורד ג'סי. מאז קראתי את הטרילוגיה הזו מספר פעמים וכמובן גם את שאר הספרים שהסופרת הוציאה, חלקם אהבתי יותר וחלקם פחות אבל כששמעתי שיוצא ספר על דרו ידעתי שאני חייבת לקרוא את הספר, ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור.

זהו סיפורם של ראיה ודרו.
דרו היה חבר במועדון "האחוזה" של ג'סי וכשהמקום נסגר הוא מצא מועדון חדש בשם "הקס" ששם הוא יכול להשתחרר ולהנות. דרו לא מאמין באהבה ובמערכות יחסים ומה שמעניין אותו זה רק להנות. כשבעל המועדון מציע לו לבלות ערב עם בחורה שביקשה בחור קר ומרוחק שיעזור לה להנות ולשכוח הוא מסכים. וכך הוא פוגש את ראיה, אבל כמובן שהדברים לא הולכים לפי התכנית.
ראיה מצליחה לעורר בדרו רגשות והוא לא יודע איך להתמודד איתם ועם הסודות שהוא מסתיר ממנה.
האם ראיה ודרו ימצאו את הדרך אחד לשני? תקראו ותגלו


זו פעם שנייה שאני קוראת את הנובלה (קראתי אותה כשיצאה באנגלית) ואני עדיין חושבת שהיא מתוקה וקלילה וסקסית. התרגום היה טוב וזורם ולא נתקלתי בשגיאות.
הנובלה מאוד קצרה, ואין בה יותר מדי עומק או עומק לדמויות אבל כן מאוד נהנתי מהדמות של דרו. הוא ציני, סקסי, אבא טוב...אהבתי שהוא לא מושלם ודיי שרוט. את הדמות של ראיה חיבבתי אבל היה חסר לי יותר עומק בה.
אהבתי שהכניסו את הדמויות מהעבר וכמובן את ג'ורג'יה הבת של דרו שהצליחה לגרום לי לגחך.
למרות שנהנתי מהנובלה, אני אישית חושבת שהסופרת הייתה צריכה לעזוב את הטרילוגיה והדמויות בשקט ולכתוב משהו חדש כי אם לומר את האמת הספר הזה לא באותה רמה כמו של שאר הספרים.
אני ממליצה על הנובלה למי שקראה ונהנתה מהטרילוגיה ומחפשת משהו קליל, קצר ולוהט
הנובלה מקבלת ממני 3.5 כוכבים




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי