נפשות תאומות מאת יהודית ציפורי

“נפשות תאומות”  הוא ספר חדש ורומנטי שיצא לאחרונה בהוצאת “בוקטיק”. בשנים האחרונות אני קוראת יותר ספרים מתורגמים מאשר ספרות מקור, וזהו לא הספר הראשון הסופרת שאני קוראת (חלקם אהבתי יותר וחלקם פחות), אך הביקורות ששמעתי עליו היו לא רעות וחיפשתי משהו מעניין לקרוא ולהעביר איתו את הזמן. 
במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם “הבית לאוהבות ואוהבי הספרים" ועם אתר "אינדיבוק" קיבלתי את הספר לקריאה וסיקור.

זהו הסיפור של ג'ו וריי.
ג'ו, חיילת בחופשה עוברת לבית הוריה בעיירה הקטנה שבה עברו לגור. כדי להעביר את זמנה עד שמצבה יתבהר היא מחפשת עבודה, ומוצאת את עצמה משמשת כחובשת בחברת טיולים.
ריי, עזב את תפקידו בצבא כדי לעזור למשפחתו עם עסק הטיולים שלהם. כשהוא פוגש את ג'ו הוא יודע שעליו להתרחק ממנה אך הם ממשיכים למצוא את עצמם בסביבה אחד של השני.
ג'ו וריי מסתירים סודות וכאב של שנים, ונמנעים ממערכות יחסים אך משהו בקשר בניהם שונה מכל דבר שהכירו
איך הכל נגמר? תקראו ותגלו

את הספר הזה סיימתי תוך יום אחד וזה באמת ספר חמוד וקליל ומעולה לניקוי ראש ולהעביר איתו את הזמן. הספר משלב רומנטיקה, סקס, רגש קצת הומור ודיי צפוי. הוא כמו סרט קומדיה רומנטית ובדיוק מה שחיפשתי כשהתחלתי לקרוא אותו.
הכתיבה קלילה וזורמת, ובעיקר מהנה וכן הצלחתי להתחבר לסיפור ולרגש שהוכנס בעלילה. אני לא אשקר, גלגלתי עניים לא מעט פעמים בספר הזה, אבל עדיין צחקתי פה ושם ודיי נהנתי ממנו. אני חושבת שהספר הזה הוא מהספרים היותר מוצלחים של הסופרת, ובאמת הופתעתי לטובה ממנו. הדבר שהכי אהבתי בספר הזה זה אזכורי השירים והאומנים שבו ואני חושבת שהפליליסט היה מעולה ומוצדק (וחבל שלא היה יותר ממנו)
נהנתי מהדמויות בספר, בעיקר בגלל שהם גרמו לי לחייך ולגחך מדי פעם
אהבתי את הדמות  של ג'ו. היא אישה חזקה, פטריוטית, רגישה, נאמנה וגם צינית. היא יודעת לעמוד על שלה, אך גם עדיין אכפת לה ממה חושבים עליה (בעיקר משפחתה). היא שומרת על לא מעט סודות וכאב ויודעת לא לשפוט אחרים. אהבתי בה  שהיא מנסה להיות אמיצה ויותר פתוחה לחוויות חדשות אך לא התחברתי לזה שניסו להפוך אותה לסוג של "וונדר וומן" שמצליחה לעשות הכל. חסר לי עוד קצת עומק לדמות כדי באמת להתחבר אליה.
את הדמות של ריי אהבתי יותר. הוא אלפא מייל כמו שאני אוהבת. הוא אמנם לא ג’נטלמן אבל הוא מאוד גלוי עם הנשים שאיתם הוא מבלה את הזמן, הוא ציני,נאמן, אמיץ וגם פטריוט. הוא רגיש ופגוע והוא מנסה להרחיק אנשים ממנו מחשש שיפגעו.
חסר לי עוד קצת עומק לדמות ולהיכנס יותר לשריטות כדי באמת לאהוב את הדמות יותר.
אהבתי את דמויות המשנה שהוזכרו כמו האחים של ריי. הם עזרו לעלילה להתקדם ולהישאר קלילה, ולא הייתי מתנגדת לסיפור על אח של ריי.

הספר משלב רומנטיקה,אקשן, קצת הומור ודרמה, ומה שטוב שסצנות הסקס בספר הן לא עיקר בסיפור. חסרו לי טוויסטים וקצת יותר דרמה לסיפור…משהו שימשוך אותי יותר. 
הספר מקבל ממני 3.5-4 כוכבים ואת האמת הופתעתי לטובה ממנו.
את הספר קראתי באפליקציית הליקון/אינדיבוק לאנדרואיד והקריאה הייתה חלקה ומהנה.
לקריאת פרק ראשון ורכישה:  
https://bit.ly/3j3WNx6

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי