שקרן יפהפה מאת זארה קוקס

“שקרן יפהפה”  הוא ספר חדש ורומנטי שיצא לאחרונה בהוצאת ספר לכל ולפי גודרידס הוא הראשון בסדרה. לא שמעתי עליו או על הסופרת לפני שיצא ולא ראיתי עליו הרבה ביקורות אבל הסתקרנתי מהתקציר והוא נשמע כמו ספר קליל ולוהט ובדיוק מה שהייתי צריכה כדי לנקות את הראש בתקופה הזו. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם “הבית לאוהבות ואוהבי ספרים” ואתר “אינדיבוק” קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור

זה הסיפור של לאקי/אלי וקווין/ק'.
אלי מגיעה לניו-יורק במטרה להתחמק מעברה. ביום היא אלי, שוטפת כלים שמנסה לא להתבלט. אך מודעה דיסקרטית בעיתון שמבטיחה לה מיליון דולר עבור עבודה גורמת לה לחזור להיות לאקי, הבחורה שהשאירה מאחור.
קווין הוא איש עסקים מוצלח ועשיר ובנו של המושל. חייו לא היו פשוטים והוא מסתיר סודות רבים. כחלק מחייו הוא מתפקד כשחקן/בימאי פורנו מחתרתי וסודי. הוא בוחר את לאקי לעבודה האחרונה שהוא מתכנן, אך הדבר האחרון שהוא מצפה לו זה לפגוש אותה בחיים האמיתיים או הרגשות שלאקי מעוררת בו. 
מה לאקי וקווין מסתירים? האם מעסקה שכזו יכולים להתפתח רגשות? תקראו ותגלו

כשביקשתי את הספר הזה חיפשתי משהו קליל, לוהט ומהנה לנקות איתו את הראש וזה בדיוק מה שקיבלתי. סיימתי את הספר תוך יומיים בגלל חוסר זמן אחרת הייתי מסיימת אותו תוך מספר שעות. זהו רומן ארוטי שבו הסקס הוא העיקר אבל הוא קליל, טראשי וחמוד אך הוא מאוד צפוי וקיוויתי לקבל קצת יותר עומק בסיפור. 
הכתיבה קלילה וזורמת, ובעיקר לוהטת. אני לא אשקר, גלגלתי עניים לא מעט פעמים בספר הזה, אבל עדיין צחקתי פה ושם ודיי נהנתי ממנו, ואני חושבת שהספר לא מתיימר להיות משהו אחר – הוא ספר שבלוני ארוטי, מעט רומנטי ומעט טראשי ולא מעבר לזה. אהבתי שרואים את שתי נקודות המבט של הדמויות.
התרגום היה לא רע בכלל, ולא נתקלתי בשגיאות כתיב או הדפסה. מה שכן הפריע לי זה השם של הספר שלדעתי לא קשור לשם המקורי, ולמרות שהוא כן יכול להתאים לעלילה עדיין לא מסתדר לי.
אהבתי את הדמות של לאקי/אלי. היא אישה צעירה וחזקה, לא ממש תמימה אבל כן רגישה, נאמנה וקצת מוזרה. אבל מה שאהבתי בה זה שהיא מנסה להיות אמיצה ויותר פתוחה והיא נלחמת בשביל עצמה ולמען אחרים.. היא נשית אבל גם לא פוחדת להתלכלך או  להנות מהחיים. חסר לי עוד עומק לדמות ובמיוחד להיכנס קצת לשריטות או לדברים שעיצבו אותה.
את הדמות של קווין/ק' חיבבתי. הוא לא ג’נטלמן או אלפא מייל כמו שאני אוהבת. הוא שחצן ועקשן ושרוט אבל לעיתים רחוקות רגיש ומגונן. הוא לא מתנצל על הדרך שבחר או על מעשיו והוא לא מאמין שיש לו לב, אבל הוא לא רוצה לפגוע בחפים מפשע. חסר לי עוד עומק לדמות שלו ורציתי שיכנסו יותר לשריטות שלו.
אישית הרגשתי שהספר שטחי לי מדי. הסקס הוא העיקר ורק אחר כך העלילה, הסודות והשקרים. רציתי עומק לדמויות, משהו שיגרום להתחבר אליהן יותר. לדעתי זה ספר שמתאים למי שמחפש ספר צפוי, שטחי אבל לוהט. 
הספר מקבל ממני 3-3.5 כוכבים ואת האמת רוב הסיכויים שאשכח ממנו בקרוב
את הספר קראתי באפליקציית הליקון/אינדיבוק לאנדרואיד והקריאה הייתה חלקה ומהנה.
לקריאת פרק ראשון ורכישה: 
https://bit.ly/2WnR6QT

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover