The Starlight Rite by Cherise Sinclair

הספר זה הוא רומן ארוטי עתידני. קראתי אותו ממזמן ושכחתי ממנו עד שלפני כמה ימים נזכרתי בו שוב. נכון להיום הספר לא תורגם

מילה, ילידת כדור הארץ, בורחת מהכוכב ומבעלה שמנסה לרצוח אותה ומגיעה לכוכב נקסוס. היא מגיעה חסרת כל וכדי לשרוד היא מנסה לשדוד גבר אך נתפסת. בכוכב נקסוס העונש על גניבה נע בין 2 אופציות :להימכר כשפחת מין או לעבוד במכרות. מילה נמכרת כשפחת מין לאיש שאותו ניסתה לשדוד. אך מהכוכב שמילה באה כל דבר הקשור לסקס אסור אלא אם כן זה בשביל התעברות.
דיין, בחיים לא לקח לו שפחת מין אך משהו במילה שינה את דעתו. בנוסף לעבודתו כראש השושלת של משפחתו והאחראיות על מגוריו ומגורי משפחות הוא ראש מערך האבטחה בכוכב.
מילה מסתירה מדיין ומשאר העולם סודות רבים כמו הזהות האמיתית שלה ומה היא עושה בכוכב, דבר שגורם לדיין רק לחקור יותר ויותר.
מה יקרה כשדיין יגלה את האמת על מילה? האם מילה תצליח להתרגל אי פעם לחיים ולחוקים המשונים של הכוכב שאליו הגיעה? תקראו ותגלו.


הספר הזה הוא רומן ארוטי, הוא לא ממש BDSM אבל יש בו כמה אלמנטים ממנו.
מילה היא לא בתולה, אבל כל מה שקשור לסקס שלא לצורך התעברות חדש בשבילה ודיין מגלה לה עולם שהיא לא הכירה.
מבחינה מינית הספר לא קשה במיוחד לקריאה, אין פה סצנות קשות אבל בגלל "מנהגים מקומיים" יש כמה קטעים שיכולים להראות מוזר או קשה למי שלא מכירה את הזאנר.
דיין הוא אלפא מייל, אבל מאחורי החזות הקשוחה יש לו לב רך וענק. הוא מתנהג למילה כמו לאורחת ולא כמו שפחת מין, הוא דואג לכל מה שהיא צריכה ורוצה (וגם למה שלא)
הטוויסטים והסודות שהוכנסו בספר פשוט ממכרים. אי אפשר לעזוב את הספר
למרות שהספר הוא רומן עתידני, או מד"ב לא מדובר פה במפלצות או אנשים עם כוחות על. מדובר פה פשוט בעולם מתקדם: חיים  על מספר כוכבי לכת, מכוניות מעופפות, חלליות וכו...
אני מאוד אוהבת את הכתיבה של הסופרת היא מושכת ומעניינת מהרגע הראשון ולא קשה, אבל בספר הזה היא מכניסה ביטויים שיכולים טיפה לבלבל, אבל לא לדאוג בסוף הספר יש מילון.

אני מאוד אהבתי את הספר. הוא מקבל אצלי 5 כוכבים


כמו שאמרתי  הספר לא תורגם. ניתן למצוא אותו אלקטרוני ומודפס באמאזון (יש לספר כמה כריכות אז אל תיבהלו)

לרכישת הספר: http://www.amazon.com/Starlight-Rite-Cherise-Sinclair-ebook/dp/B00MIA5VCW/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1419780660&sr=1-1&keywords=The+Starlight+Rite

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי