בלתי שבירה מאת ליליאן סלמה נחום

"בלתי שבירה" הוא דואט מאפייה חדש שיצא לסופרת. הוא לא שייך לאף אחת מהסדרות הקודמות אך כן רמזה שיתקשר לספר הבא בסדרת המאפייה האיטלקית. את הספרים הקודמים בסדרת המאפייה האיטלקית קראתי, ואם לומר את האמת היו לי לא מעט הערות לגביהם, אך ביקשתי לקרוא את הספרים האלה מתקווה שיהיה שיפור בחוויה שלי וגם כדי שאם אחליט לקרוא את הספרים הבאים בתור יהיה לי את ההקשר הנכון.
במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הבית לאוהבי ואוהבות הספרים" ועם אתר אינדיבוק קיבלתי את הדואט לקריאה ולסיקור.


זהו הסיפור של אלמה ואנחל
אלמה גדלה בפוארטו ריקו עד גיל 8 כאשר לאחר אירוע גדול אמה מחליטה שעליהן לעזוב ולעבור למיאמי.
אלמה גדלה בידיעה שאביה הפושע נהרג בכלא והיא העבירה את חייה עם אמה וחבריה.
כאשר מספר אירועים טראגיים מתרחשים בחייה של אלמה היא מתחילה גם לקבל איומים על חייה ומחליטה לחזור לפוארטו ריקו לנסות להבין מי מאיים עליה ולמה. משם היא נשלחת לקולומביה לאנחל בהבטחה שהוא יגן עליה ויעזור לה לגלות את האמת.
אנחל רוצה לנקום את מות אביו, ויש לו סיבות משלו מדוע הוא מגן על אלמה אך את התשובות הוא שומר קרוב לליבו.
מדוע אנחל מגן על אלמה? מה הסיבה שאלמה נרדפת וע"י מי? תקראו ותגלו

את הדואט הזה  קראתי תוך כמה ימים. הספרים הקודמים של הסופרת היו לא רעים לדעתי אבל מאוד רציתי לראות שיפור או להנות יותר.
כן נהנתי מהדואט הזה, אך אני חושבת שהוא פחות טוב הספרים הקודמים של הסופרת.

לדעתי העלילה לא רעה ועם המון פוטנציאל אבל היו המון קטעים שהרגשתי שחוזרים על עצמם (גם חוזרים על עצמם בתוך הספר וגם קטעים שהרגשתי שקראתי בספרים אחרים שלה) ופשוט הרגשתי שהספר נמרח לי שבאיזשהו שלה הרגשתי שמורחים אותו כי גם הסופרת לא החליטה לאיזה כיוון לקחת את העלילה עד הרגע האחרון. לדעתי אם היו מקצרים את הדואט לספר אחד הוא היה יותר מדוייק ויותר חזק והרבה פחות נמרח.
בנוסף גם לא הרגשתי שהספר הזה מביא משהו חדש, הוא היה מאוד דומה לספרי מאפיה אחרים שקראתי.

לדעתי יש שיפור ברמת הכתיבה, אך כן נתקלתי לצערי בשגיאות הדפסה.
חיבבתי את הדמות של אלמה. היא תמימה, חזקה, צינית, קצת ביצ'ית, נאמנה ורגישה ויודעת גם לעמוד על שלה כשהיא צריכה. היא לא גדלה בתוך המאפיה אך היא לומדת מהר לאיפה היא נכנסה ואיך לעמוד על שלה, אבל היא גם מביאה צד אחר מעט יותר עדין לעולם הזה. אהבתי את זה שלמרות המצב שלה היא נשארת נאמנה לעצמה ולרצונות שלה.
את הדמות של אנחל אהבתי. הוא לא ממש אפלא מייל כמו שאני אוהבת, אבל הוא מגונן, אוהב, עקשן ונאמן. הוא שרוט ומתוסבך ולא פוחד להיות מי שהוא באמת. אהבתי שלא ניסו להפוך אותו למאצו בלתי נסבל אבל הוא עדיין חזק ושתלטן. מה שהכי אהבתי בו שהוא לא משקר. הוא יעדיף לשתוק ולא לשקר.
לדעתי העלילה לא הייתה מספיק חזקה בשביל ספר מאפיה  והיה חסר לי עוד קצת מתח ואקשן ובעיקר עוד עומק לדמויות. אהבתי שסצנות הסקס פה לא היו העיקר אלא רק התוספת. סוף הספר היה צפוי לי מדי,  והאמת ציפיתי למשהו קצת יותר חזק ובועט, והייתי מעדיפה ספר קצת פחות צפוי וקיטשי. אבל בסופו של דבר נהנתי מהספר.
אני נותנת לספר 3  כוכבים.
את הספר קראתי ע"י אפליקציית אינדיבוק/הליקון לאנדרואיד, ואני חייבת להגיד שחווית הקריאה הייתה טובה ונוחה.

לקריאת פרק ראשון ולרכישה: https://indiebook.co.il/shop/%d7%91%d7%9c%d7%aa%d7%99-%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%94--%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%96-%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover