סאבית מאת טרה סו מי

הרומן הזה הוא רומן ארוטי בסגנון BDSM והוא יצא עכשיו מתורגם ע"י הוצאת קוראים. אני העדפתי לקרוא אותו באנגלית בגלל ניסיון מר שיש לי עם תרגומים של ההוצאה הזו, ובמבט לאחור ההחלטה הזו הייתה החלטה טובה כי מדפדופים בספר בחנות הספרים אני מגלה שיש שוב שגיאות כתיב והדפסה, ואפילו משפטים שהוקלדו הפוך (משמאל לימין)
הספר הזה הוא הראשון בסדרה, אבל רק הוא תורגם כרגע.

אביגיל "אבי קינג, היא ספרנית בסיפרייה העירונית של ניו -יורק עם פנטזיה להיות הסאבית של נתניאל ווסט.
נתניאל ווסט הוא גבר עשיר ודום מכובד, אביגייל היא לא מסוג הנשים שהוא בדרך כלל יוצא איתן, אבל משהו בה גורם לו להסכים ולקחת אותה לסאבית שלו לניסיון לסוף שבוע אחד.
מכאן מתחילה מערכת היחסים שלהם. מערכת יחסים של דום/סאבית. אבל זה לא נגמר כאן. רוצות לדעת איך זה ממשיך תקראו ותגלו.

מאז שהתחלתי לקרוא באנגלית קראתי המון ספרים ארוטים, וחלקם הגדול הם ספרי BDSM. יש ספרי BDSM טובים ויש פחות. זה נכנס לקטגוריה של "הפחות".
 אחד הדברים שמאוד הציקו לי בספר הזה זה יותר מדי דברים דומים ל"50 גוונים של אפור" (הספר יצא במקור אחרי ש50 גוונים פורסם). כמו ב50 גוונים, הם מתחילים עם חוזה רק לסופ"ש, הוא קובע לה תכנית של מה לאכול ואיך וכמה להתאמן. משפחתו וחבריו לא יודעים על היותו דום, החברה הכי טובה שלה ובן דודו גם מתחילים לצאת ביחד,  וכמובן שגם הוא פונה לנגינה בפסנתר כדי לנקות את הראש. ובואו לא נשכח שגם לאביגייל וגם לאנה מ50 גוונים יש תואר בספרות אנגלית ושתיהן קוראות המון ויודעות לצטט קטעים מספרים ושירים. בקיצר כל הדברים האלה פשוט גרמו לי להרגיש בשידור חוזר ולא מוצלח של 50 גוונים של אפור.
בכל אחד מספרי הBDSM שקראתי (גם הטובים וגם הפחות טובים) יש משמעות מאוד גדולה לקולר שהדום נותן לסאבית שלו. זו מחווה שנעשית בכובד ראש, לאחר ששניהם הגיעו למצב של הבנות ולמצב שהם בוטחים זה בזו. זו המקבילה בעולם "הונילה" לטבעת אירוסים או נישואין. בספר הזה אביגיל מקבלת את הקולר שלה ישר על ההתחלה. זה מוריד מהמשמעות של הקולר ומאמינות הקשר בניהם. וגם מראה שהסופרת לא עשתה מחקר על BDSM בכלל בניגוד לשאר הסופרות
מערכת יחסים של דום/סאב אמורה להיות לרוב להנאה של הסאב. הדום שלה אמור לדאוג לכל הצרכים שלה לפני שלו. בספר הזה, לפחות בהתחלה זה נראה כאילו נתניאל מעוניין רק בהנאה שלו. הוא שולח אותה לישון על הרצפה בחדר שלו או על מיטה בחדר שלה. הוא דורש ממנה שתכין לו ארוחות. זה לא התנהגות של סאבית אלא יותר של שפחה (SLAVE) וזה לא הקשר בניהם. לי אישית זה גם הוריד מההנאה בספר וגם הרגיש שזה מבזה נשים.

לקראת אמצע הספר יש שיפור קל בעלילה, אבל לא מספיק. אמנם הם לוקחים צעד אחורה, פותחים את כל הבעיות והעבר שלהם בפני השני ומנסים להיות בקשר רגיל, אבל לאט לאט הם חוזרים למערכת היחסים של BDSM.

הספר הזה קיבל ממני 3 כוכבים. אני לא התלהבתי ממנו ואני לא ממליצה עליו, ועם כל השגיאות והבעיות שיש איתו בעברית אני לא ממליצה לקנות אותו בעברית

מי שבכל זאת רוצה אותו בעברית יכולה למצוא אותו כרגע בסטימצקי. אין אלקטרוני בעברית.
לרכישת הספר האלקטרוני באנגלית : http://www.amazon.com/Submissive-1-Tara-Sue-Me-ebook/dp/B00BEHX58M/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1420624436&sr=8-1&keywords=the+submissive+trilogy

תגובות

  1. הספר מאוד דומה לסיפור של חמישים גוונים של אפור... דיי אהבתי אותו הוא קצת שונה אבל על אותו עיקרון... ממליצה בחום

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover