Once Burned by Jeaniene Frost


הספר הזה הוא הספר הראשון בסדרה שנקראת NIGHT PRINCE . הסדרה היא סדרת "ספין אוף" לסדרת ציידת הלילה, והיא מביאה את הסיפור של ולאד (או כמו שכולם מכירים אותו: דרקולה) ולילה (המכונה פרנקי).


לילה עברה תאונה כשהייתה צעירה ונגעה בכבל חשמל במתח גבוה ומאז היא אינה יכולה לגעת עם ידה הימנית באנשים בלי לחשמל אותם ובלי לחוות את הרגעים הנוראיים בחייהם.בנוסף ע"י נגיעה במישהו או בחפץ כלשהו היא מסוגלת לראות את העבר,ההווה והעתיד של האנשים הקשורים לחפץ או של אותו אדם בו היא נגעה. בגלל יכולותיה היא נחטפת ע"י חבורת ערפדים המבקשים ממנה לאתר ערפד אחר. לילה אינה יודעת שאותו ערפד שהיא מנסה לאתר הוא "דרקולה" הידוע וכשהיא מאתרת אותו היא מגלה גם שהוא קורא מחשבות ומחליטה לשתף איתו פעולה כדי לברוח מחוטפיה. אבל הקשר בניהם לא נגמר פה. כשלילה מגלה שהסכנה לא חלפה היא עוברת להשתכן בביתו של ולאד ברומניה עד שהסכנה תחלוף.
ככל שהימים חולפים הדברים מסתבכים, הסכנה מתקרבת, סודות נחשפים ושאלות חדשות עולות במקומם ושום דבר הוא לא כמו שנראה.
סקרניות? תקראו ותגלו את כל הסודות.

הספר הזה הוא שילוב מעולה של מדע בדיוני, דמויות מעולות, מתח, אקשן ורומנטיקה.
אני כל כך אוהבת את הכתיבה של הסופרת הזו. קראתי את כל סדרת ציידת הלילה ואהבתי, אבל מהרגע שולאד הופיע בסדרה קיוויתי שתהיה לו סדרה משלו ולדעתי היא פי אלף יותר טובה מסדרת ציידת הלילה.
ולאד הוא אחד מהערפדים החזקים ביותר,הוא רוצח, הוא אכזר וציני והוא ממעיט בחברים ובזוגיות.
אבל ולאד גם חבר נאמן רגיש ואוהב. פשוט לוקח לו זמן להיפתח ולהודות בזה בגלל העינויים שעבר ובגלל עברו הכואב.

 People frequently bore me, sometimes amuse me, most often irritate me, but rarely intrigue me

הדמות של ולאד כתובה בצורה כל כך טובה שמהרגע הראשון קל להתאהב בו. הוא פשוט שונה מכל ערפד שקראתי עליו עד היום. הוא לא מתכחש למי שהוא. הוא פשוט חי עם זה והוא לא מתכוון להתנצל על מי שהוא. 
לילה היא דמות חזקה, עקשנית, תומכת, רגישה ונאמנה. היא לא מפחדת לעמוד על שלה, אפילו מול ערפדים בני מאות שנים.
הקשר שמתפתח בינה לבין ולאד הוא קשר מיוחד שאף אחד מהם לא צפה ולילה לא פוחדת לעמוד על שלה מול ולאד ולהתעמת איתו עד שיגיעו להסכמה. 
מהרגע הראשון העלילה זורמת ומתקדמת. אין רגע משעמם. גם כשנדמה שכל הסודות התגלו ושהכל נפתר תמיד יש עוד טוייסט בעלילה. תשכחו ממה שחשבתם עד עכשיו על ערפדים בכלל ועל דרקולה בפרט ופשוט תקראו. תאמינו לי תתאהבו בספר בשניה.
יש בספר גם לא מעט רגעים של הומור וציניות שפשוט הופכים את הספר להצלחה ענקית לפי דעתי.

הסיפור מתקדם על פני 4 ספרים. 3 מהם כבר יצאו (ככל הנראה הרביעי שאמור להיות האחרון יצא רק לקראת 2016) אך לצערי אף אחד מהם לא תורגם עדיין. קת', בונז, מנצרז וקירה מסדרת ציידת הלילה מגיעים לסדרה כדמויות אורח בלבד.
הסדרה מעולה וכל אחד מהספרים קיבל אצלי 5 כוכבים.



לריכשת הספר: http://www.amazon.com/gp/product/006178320X/ref=x_gr_w_bb?ie=UTF8&tag=httpwwwgoodco-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=006178320X&SubscriptionId=1MGPYB6YW3HWK55XCGG2

ואם עוד לא קראתן את סדרת ציידת הלילה הנה ההזדמנות שלכן לקרוא את 4 הספרים הראשונים בעברית (מודפס או אלקטרוני):  

http://indiebook.co.il/shop/%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94/%d7%a6%d7%99%d7%99%d7%93%d7%aa-%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%94/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover