נוכרייה מאת דיאנה גבלדון

על הספר הזה שמעתי הרבה מאוד אבל פחדתי להתחיל לקרוא אותו כי מדובר ברומן תקופתי. לאחרונה התחילו לשדר את הסדרה "זרה" והחלטתי לקרוא את הספר לפני שאני צופה בסדרה. הספר המודפס הוא כ860 עמודים, הוא נראה מאיים אבל הספר זורם ומעניין.

קלייר רנדל נמצאת בסקוטלנד עם בעלה פרנק רנדל לירח דבש שני אחרי מלחמת העולם השנייה. בטיול למקום שנקרא "קריג נא דאן" קלייר נוגעת בסלע סדוק וכשהיא מתעוררת היא מוצאת את עצמה בסקוטלנד של 1743. כאשר היא נתקלת בקצין אנגלי היא מוצאת את עצמה בסכנה ובדרך נס מספר סקוטים מצילים אותה ומבריחים אותה משם. כשהיא מגלה שג'יימי אחד מהמצילים שלה פצוע היא משתמשת בידע שצברה כאחות בזמן מלחמת העולם השנייה ועוזרת לטפל בו. כשהם מגיעים ליעדם קלייר וג'יימי מפתחים קשרי ידידות וחייהם נקשרים זה בזה בלי לשים לב. למרות שהגיעו ליעדם הצרות ממשיכות לרדוף אחריהם.
אילו צרות רודפות אחרי ג'יימי וקלייר? מה טיב מערכת היחסים בניהם? איך הכל יגמר? תקראו ותגלו.

כמו שאמרתי בהתחלה הספר הוא ספר עבה וכבד של כ860 עמודים, אבל הוא כל כך מעניין וזורם שפשוט לא שמים לב לזה. הכתיבה ברמה גבוהה וכך גם התרגום.
אני מאוד אהבתי את הדמויות. קלייר היא אישה חזקה ולמרות שהיא נמצאת בסביבה שזרה לה היא מצליחה לרוב להתאים את עצמה לאותה סביבה, היא עקשנית, נאמנה, צינית ועוד. 
ג'יימי הוא דמות גברית מעולה. הוא עקשן, מעט יהיר, ציני, ביישן, אמיץ ועוד הרבה...הוא ג'ינג'י גבוה ופשוט ממכר.
כיף לקרוא על הקשר והתפתחות מערכת היחסים בין ג'יימי לקלייר. הם עוקצים אחד את השנייה, הם מרגיזים ומצחיקים  ומנחמים, וזו הפעם הראשונה שאני קוראת ברומן שהגבר הוא הבתול ולא האישה.
החיים בשנת 1743 לא פשוטים. אין מקלחות או שירותים נורמלים, קלייר וג'יימי נרדפים ע"י האנגלים וקלייר חייבת לשמור על הסוד שלה כדי שלא יחשבו שהיא משוגעת. כל זה רק הופך את הספר ליותר מעניין.
הספר משלב רומנטיקה, הרפתקאות ומתח בצורה מדהימה
אני נתתי לספר 5 כוכבים וממליצה עליו בחום.


ניתן לרכוש את הספר מודפס דרך אינדיבוק ובחנוית הספרים כמו סטימצקי או צומת ספרים ואלקטרוני דרך אתר עברית.
לרכישה: http://indiebook.co.il/shop/%d7%93%d7%99%d7%90%d7%a0%d7%94-%d7%92%d7%91%d7%9c%d7%93%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%95%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%94/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי