Beautiful Secret by Christina Lauren

הספר הזה הוא הספר הרביעי המלא בסדרת BEAUTIFUL BASTARD. הסדרה אמורה לעבור תרגום לעברית ובימים אלה עובדים בהוליווד על הפיכת הספר הראשון לסרט.
הספר הזה אמור גם להיות האחרון בסדרה.

רובי, בת 23 מסן דייגו, עובדת כמתמחה בחברה בלונדון ומקווה להתקבל לתכנית לימודים מיוחדת באוקספורד. כבר כמה חודשים שהיא מסתירה מכולם ובעיקר מניאל את העובדה שהיא מאוהבת בו.
ניאל (האח הקטן של מקס מהספרים הקודמים) הוא סגן הנשיא של החברה בה רובי עובדת. ניאל גרוש מזה מספר חודשים אחרי 11 שנים של זוגיות. והוא לא יודע שרובי קיימת.
ניאל אמור לטוב לניו יורק ל4 שבועות לפגישות עסקים עם הבוס של רובי, אך ברגע האחרון תכניות משתנות ורובי היא זו שמצטרפת אליו לנסיעה.
רובי מנסה להסתיר את הרגשות שלה, ולשדר עסקים כרגיל, אך לאט לאט היא וניאל הופכים לחברים עד שבסוף שניהם לא יכולים להתכחש למשיכה בניהם.
אבל הדברים לא כאלה פשוטים. כשהם חוזרים ללונדון בפני הקשר שלהם עומדים מספר קשיים.
מה הקשיים? האם הם יצליחו להתגבר עליהם? תקראו ותגלו.

הספר הזה הוא אחד מהאהובים עלי בסדרה (הכי אהוב עלי הוא הספר של ויל והאנה).
הכתיבה בו מאוד שנונה, חדה, משעשעת, זורמת ופשוט מהנה מאוד.
אני מאוד אוהבת את הדמות של רובי. היא מצחיקה, מוזרה קצת, חכמה, מאוד פתוחה ומוכנה לעמוד על מה שהיא מאמינה בו.
למרות שניאל הוא המבוגר בניהם (יש בניהם הפרש של 7 שנים) בהרבה מובנים הוא הילד בניהם. הוא יותר מסוגר, הוא לא יודע איך לבטא מחשבות ורגשות וסקס אצלו זה לא דבר שגרתי שאפשר למהר איתו.
מבחינת עלילה הספר זורם ומתקדם מהר וטוב. מבחינה מינית הספר מתקדם לאט. בניגוד לשאר הספרים שהכימיה הייתה שם מהרגע הראשון, והסקס בין הדמויות לוהט מהשנייה הראשונה פה יש התקדמות יותר איטית, שלב אחר שלב.
אנחנו פוגשים את רוב הדמויות מהספרים הקודמים, אז רצוי לקרוא אותם לפני ולפי הסדר.
אני מאוד מאוד אהבתי את הספר וממליצה עליו בחום והוא קיבל אצלי 5 כוכבים.




לרכישת הספר: http://www.amazon.com/Beautiful-Secret-Christina-Lauren/dp/1476778000/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1429967771&sr=8-1&keywords=Beautiful+Secret

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover