חיי בלעדיי מאת רינה ברוש

במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הלוחשות לספרים" הציעו לי לסקר את הספר הזה. עד אותו הרגע לא שמעתי עליו וגם לא ראיתי ביקורות שלו אבל הסכמתי לתת לו צאנס.
"חיי בלעדיי" הוא הוא לא רומן רומנטי אלא יותר פרוזה או ספרות נשית אם תרצו, והוא מביא את הסיפור של הילה

חשבתם פעם איך החיים יראו אחרי מותכם? תהיתם פעם איך תרגישו בתור רוח רפאים ולראות את המשפחה והחברים שלכם ממשיכים בחייהם בעוד אתם צופים מהצד? גם הילה לא חשבה על הדברים האלו עד שהם קרו לה.
במהלך יום עבודה רגיל הילה חווה אירוע לבבי המוביל למותה, אך רוחה עדיין מסתובבת בין החיים למרות שהם אינם יכולים לראות או לשמוע אותה. הילה מלווה את בעלה ושני ילדיה במהלך השבעה, וההסתגלות שלהם לחיים בלעדיה.
החיים ממשיכים, ולאט לאט הילה מגלה סודות וצדדים שלא הכירה במשפחתה ובחבריה והיא לומדת להתמודד ולעכל את המידע החדש.
.אלו סודות הילה מגלה? איך החיים ממשיכים? תקראו ותגלו


אני אוהבת פרוזה, אבל עבר כבר הרבה זמן מאז שקראתי ספר מהזאנר הזה. למרות הנושא המלנכולי של הספר וההתחלה הדיכאונית מצאתי את עצמי נהנית ממנו, והספר הזה הפתיע אותי לטובה.
הכתיבה בספר זרמה, וניכר שעשו הגהות כי לא נתקלתי בשגיאות ניסוח או שגיאות הדפסה.

 אני חושבת שהסופרת הצליחה להעביר בצורה מאוד יפה פחדים, חששות ומחשבות שעוברים בראש של רובנו במהלך החיים. מהרגע שהילה מגלה שהיא רוח רפאים היא מתעסקת באיך המשפחה שלה מתפקדת בלעדיה, ולמרות השמחה שהם מסתגלים יש גם עצב במהירות שבה זה קורה.

נדיר שאני בוכה או מתרגשת מספרים, אבל היו בספר מספר קטעים שהצליחו לרגש אותי. יחד עם זאת היו גם רגעים שגרמו לי לגלגל עניים או לרצות לצרוח על הדמויות.

אני חייבת לציין שהיה חסר לי עוד קצת עומק בדמוית. חסר לי רקע ועומק על היחסים והריבים בין שני הילדים, רקע על היחסים בין מיכל לבעלה של הילה, וגם עוד רקע על היחסים בין הילה לבעלה. בנוסף הפריע לי שהילה מעדיפה את הבן שלה יותר מאשר את ביתה הגדולה.סוף הספר היה לי מעט צפוי אך עדיין נהנתי מהספר


אני נותנת לו 4 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover