סערה אדירה מאת סמנתה טאוול

לפני כמה שנים כשהספר הזה יצא שמעתי עליו דיי הרבה, אבל הדעות עליו היו חלוקות, ולכן לא מיהרתי לקרוא אותו והוא ישב ברשימת ההמתנה שלי. כעת שהספר יצא החלטתי לקרוא אותו לבסוף ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור.
זהו הספר הראשון שתורגם מתוך 4 (3 ספרים ונובלה), וקיים לו עוד ספר המשך ונובלה (הספר האחרון עוסק בזוג אחר)

זהו הסיפור של ג'ייק וטרודי.
טרודי (טרו) וג'ייק גדלו ביחד דלת ליד דלת והיו החברים הכי טובים עד שבגיל 14 ג'ייק ומשפחתו עזבו את לונדון ועברו לארצות הברית ומאז אבד הקשר בין השניים.
כיום טרו היא כתבת מוזיקה במגזין אופנה בלונדון, וג'ייק הוא הסולן של אחת להקות הרוק המוצלחות בעולם. לאחר 12 שנה שלא נפגשו טרו נשלחת לראיין את ג'ייק לקראת סיבוב ההופעות החדש שלו עם להקתו. כאשר ג'ייק וטרו נפגשים, זיכרונות ורגשות מהעבר מאיימים לצוף מחדש, במיוחד כאשר טרו מצטרפת לסיבוב ההופעות.
ג'ייק וטרו הם כבר לא אותם הילדים שהיו, והקשר המחודש בניהם עומד במבחן כשהעבר של ג'ייק מרים את ראשו.
מהו העבר של ג'ייק? האם הם יצליחו לחזור למה שהיו בעבר? תקראו ותגלו.


אני נהנתי מהספר, אבל לא התלהבתי ממנו מאוד. הכתיבה של הסופרת מאוד קלילה וזורמת, אך העלילה הייתה צפוייה לי מדי ועמוסה בקיטש וסטראוטיפים על מוזיקאיים. מאוד אהבתי אזכורים של שירים שאני מכירה ואת הניתוח שהסופרת עשתה לגרסאות השונות של השיר HURT.
זהו הספר הראשון שאני קוראת של הוצאת בוקטיק, ולמרות ששפת התרגום הרגישה לי נמוכה מדי במקומות מסויימים, נהנתי מהתרגום ולא נתקלתי בשגיאות.
את הדמות של טרו דיי אהבתי. היא יודעת לעמוד על שלה ולהילחם כשצריך, היא צינית וחברותית אבל גם עקשנית. פחות אהבתי בה זה את חוסר הנאמנות שלה.
את הדמות של ג'ייק אהבתי ושנאתי בו זמנית. הוא שחצן, מניאק עקשן אבל גם רגיש ורומנטי. החיים שלו לא היו קלים והשאירו בו הרבה צלקות ואי אפשר לכעוס עליו להרבה זמן.
דמויות המשנה תרמו הרבה לעלילה והפכו אותה ליותר קלילה וזורמת.

 בסופו של דבר נהנתי מהספר וסיימתי אותו תוך יומיים. אולי אם הייתי קוראת אותו לפני שקראתי ספרים אחרים הייתי נהנית יותר.אני נותנת לו רק 3.5 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover