קוראת את חיי מאת רנה קרלינו

בתקופה האחרונה חיפשתי ספר טוב שיסחוף אותי ושאני אהנה מכל שנייה של קריאה. היו לי הרבה אכזבות, אבל על הספר הזה שמעתי המון ביקורות טובות שסיקרנו אותי ובשיתוף הפעולה שלי עם "מועדון הקוראות של סלונה" קיבלתי את הספר הזה מהוצאת "סתיו" לקריאה ולסיקור.

זהו סיפורה של אמילין
אמילין היא מרצה לכתיבה יצירתית, וסופרת מתחילה בעצמה שעברה הרבה דברים בחייה הקצרים. כשהשותפה שלה לדירה מביאה לה ספר שהיא חייבת לקרוא אמילין מגלה שהסיפור נכתב עליה והסופר הוא לא אחר מאשר חבר ילדות שאותו לא פגשה מעל 12 שנה.
לאמילין היה קשה לספר לאחרים מה עברה ולחשוף את עברה, אך הספר הזה גורם לה להתמודד עם כל מה שעברה
מהו עברה של אמילין? איך היא תתמודד? תקראו ותגלו


אני כל כך שמחה שקראתי את הספר הזה. תוך פחות מ24 שעות וסיימתי אותו, ואני מודה למי ששכנע אותי לקרוא אותו, כי היה לי קשה להניח את הספר מהיד.
הספר הוא רומן (לא ארוטי) שמשלב כתיבה מופלאה, רומנטיקה, דרמה, ומעט הומור. התרגום ברמה גבוהה ולא נתקלתי בשגיאות כתיב או הדפסה. אני חושבת שהספר מעולה ומתאים אפילו לבני נוער.
אני אוהבת דמויות שרוטות ופגומות (מושלם זה משעמם לדעתי), ואמילין מתאימה לקטגוריה הזאת בצורה מעולה ונהנתי מאוד לקרוא עליה. הילדות של אמילין לא הייתה פשוטה וקלה והיא עברה הרבה דברים שמשפיעים עליה עד היום, והיא לא מסוגלת לחשוף יותר מדי מעצמה. היא נאמנה, קשוחה, קצת צינית ובעיקר עקשנית.
אמילין היא הדמות המרכזית בסיפור, למרות שזה לא הסיפור שלה בלבד. אני מאוד אהבתי את דמויות המשנה ואני חושבת שהם תרמו המון, בשביל הפוגה מהדרמה, נתנו עומק לסיפור ולדמות של אמילין ובעיקר הן היו מהנות לקריאה.
הספר קופץ בין  המציאות לקטעים מהספר שבעצם מגלים לנו לאט לאט את עברה ועולמה של אמילין. לרוב אני לא אוהבת קפיצות בזמנים אבל פה זה משולב בצורה מושלמת. בעצם קוראים ספר בתוך ספר.
העלילה מרגשת וזורמת, ולא ניתן לספר הרבה עליה בלי ספויילרים, אבל אני כן אגיד שזה לא מהספרים הצפויים שקראתי אבל גם לא חסר בו קיטש.

אני לספר הזה נותנת 5 כוכבים וממליצה עליו בחום
הספר זמין לרכישה דיגיטלית או מודפס

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי