נערת החודש (יולי, אוגוסט, ספטמבר) מאת אודרי קארלן

לפני כמה חודשים קראתי את הספר הראשון והשני בסדרה הזו. אני אישית מאוד נהנתי מהם. הם קלילים טרשיים ומהנים, אז במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים ביקשתי לקרוא ולסקר את השלישי.

הסיפור של מיה ממשיך. בתחילת הסיפור מיה לא ידעה למה עליה לצפות או איך להתנהג אבל עכשיו  אחרי כמעט חצי שנה בעבודה, מיה מנוסה יותר, והצורך להשיג את הכסף ולדאוג לאחותה ולאביה ממשיך להניע אותה אך יחד עם זאת הקשר שלה עם ווס גורם לה לשקול את התנהלותה בעבודה.
בחודש יולי מיה נשלחת למיאמי לשחק בקליפ של אנטון,  זמר היפ הופ מצליח, את תפקיד "המפתה". היא פוגשת שם את אנטון והתר ומהר מאוד מפתחת ידידות עם השניים. לאט לאט כשהימים מתקדמים אנטון עוזר לה להתגבר על טראומות מהעבר והקשר של מיה וווס הולך ומתבהר.
בחודש אוגוסט, מיה נשלחת לטקסס לשחק את תפקיד האחות האבודה של מקס. מהרגע הראשון הדברים נראים לה קצת חשודים אך מקס ומשפחתו גורמים למיה להרגיש בבית ולהנות מהשהות שלה שם, אך כשהסודות מתחילים להתגלות עולמה של מיה מתהפך
בחודש ספטמבר, מיה שהייתה אמורה לפגוש לקוח חדש מבלה את החודש ליד אביה הגוסס. ביטול הפגישה גורם למיה להפסיד הרבה כסף ולהעמיד אותה ואת משפחתה בסכנה.
מה מיה מגלה? האם הקשר בינה לבין הדייטים הקודמים שלה נשמר? איך הקשר שלה ווס מתקדם? תקראו ותגלו.

מאוד נהנתי מהספר הזה. הוא קליל ומתוק, ובניגוד לשני הספרים הקודמים הוא גם משלב דרמה וטוויסטים בעלילה. הופתעתי לגלות שהוא פחות גדוש בסקס ביחס לספרים הקודמים
מבחינת התרגום שלו, התרגום זרם והיה חלק, ולא נתקלתי בשגיאות הדפסה או שגיאות תרגום.
מתוך 3 החלקים של הספר הכי פחות אהבתי את הראשון. הוא היה צפוי, חמוד, משעשע ובעיקר מתוק וכיפי אבל הרגיש לי כמו חזרה על הספרים הקודמים. החלק השני והשלישי היו מהנים, קצת צפויים אבל מלאי טוויסטים ודרמה שהפכו את הספר למשהו קצת יותר מיוחד
את הדמות של מיה מאוד אהבתי והתחברתי. היא נאמנה, צינית, מצחיקה, אמיצה ועוד...היא לא פוחדת להגיד את מה שהיא חושבת, והיא תעזור ותלחם למען האנשים שהיא אוהבת.
את הדמות של אנטון חיבבתי. הוא חמוד, חתיך, מפלרטט עם כל דבר שזז אבל הוא גם חבר נאמן, אדם שאנטי ורגוע ויודע איך לתמוך בחבריו ובמשפחה
את הדמות של מקס אהבתי. הוא קאובוי אמיתי. הוא איש משפחה, נאמן, מגונן וילחם למען האנשים שהוא אוהב. פחות אהבתי אצלו את ההתנהלות שלו לגבי השקרים והסודות אך הבנתי למה עשה את זה.
אני ממליצה על הספר לכל מי שמחפשת ספר לוהט, מעט צפוי  אבל חמוד וקליל שמתאים לניקוי ראש.

אצלי הספר מקבל 4 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover