מגינות של התמסרות חלק 3 מאת ס.ד.רייס

הספר הזה הוא החלק האחרון בסדרת מנגינות של התמסרות. חיכיתי לספר הזה שיצא הרבה זמן וקיבלתי אותו מהוצאת סתיו לקריאה וסיקור


זהו המשך סיפורם של ג'ונתן ומוניקה.
לאחר אירועי הספר הקודם, מוניקה וג'ונתן עומדים במבחנים רבים שהגורל, משפחתו של ג'ונתן והעבר מעמידים בפניהם
האם האהבה תנצח? האם יצליחו לגבור על כל המבחנים? תקראו ותגלו


אני אהבתי את הספר הזה, אבל אני חושבת שהוא לא מתאים לכולם. זהו לא סיפור סינדרלה או סיפור אהבה רגיל, אבל אני יכולה להגיד על בטוח, לא לחכות הרבה בין הספר הראשון לשני, כדי לא לשכוח דברים כמו שקרה לי.
בספרים הקודמים הכתיבה הייתה מאוד ציורית, ומיוחדת בספר הזה הרגשתי שהיא יותר התמתנה אבל עדיין מאוד זורמת. אהבתי שהספר כתוב משתי נקודות מבט אבל הייתי מעדיפה שהחלוקה תהיה יותר שווה.
התרגום של הספר היה טוב, אבל היו מקומות בודדים שהתרגום היה מילולי מדי או שפשוט לא הצלחתי להתחבר

הספר הזה מוגדר בגודרידס גם כ BDSM אבל אני הייתי אומרת שזה יותר לכיוון הסאדו מאזו (SM). אני מאוד אוהבת ספרי BDSM, ויצא לי לקרוא לא מעט ספרים עוסקים בסאדו מאזו, אבל בספר הזה הרגשתי שזה יותר מדי מוגזם. יש גבול בין קינקיות לבין התעללות, ופה למרות שזה בהסכמה לי זה הרגיש כמו התעללות. יש בספר הזה פחות קטעי סקס מהספרים הקודמים אבל הרגשתי שיש פה גם עלייה של קטעי הסאדו ועלייה ברמת הקושי שלהם. 
אני אישית לא הצלחתי להתחבר לקטע הזה אבל זה משהו שונה שלא קראתי הרבה לפני  

ג'ונתן ומוניקה הם דמויות מעולות וחזקות לדעתי. הם נאמנים, צינים, עקשנים ויודעים לעמוד על שלהם.
אהבתי שהם רחוקים מלהיות מושלמים. כל אחד מהם שרוט בצורה אחרת, אבל הכל עובד טוב.
למרות שג'ונתן ומוניקה מגיעים מעולמות שונים, ולמרות הריבים והפרדות הם ילחמו וימצאו את הדרך אחד לשנייה.

בסך הכל זו סדרה טובה. שוב היא לא פשוטה והיא לא לכל אחד אבל היא מיוחדת ומעניינת ושווה את הזמן

אני נותנת לה 4 כוכבים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי