המקום שאליו אני שייכת מאת ג'יי דניאלס

במהלך החופשה האחרונה שלי ביליתי זמן רב בנסיעות וחיפשתי מה לקרוא. רציתי משהו קליל וחמוד וככה הגעתי לספר הזה. בארץ הספר הזה שווק כספר בודד, אך לפי גודרידס הוא חלק מסדרת ספרים שכל ספר עוסק בזוג אחר.

זהו הסיפור של מיה ובנג'מין.
מיה נוסעת לבלות את הקיץ עם טסה, חברת הילדות הטובה שלה. הדבר היחיד שהיא מקווה זה לא להיתקל באחיה הגדול של טסה, בן, שמירר את חייה בילדות.

בן מנסה לשכוח בחורה שאיתה בילה לילה בלתי נשכח, ומגיע לפגוש את אחותו אך שם מחכה לו הפתעה שלא ציפה לה.
בן נחוש להוכיח למיה שהוא לא אותו הילד שמירר לה את החיים ומנסה לגרום לה לחבב אותו ולהיפתח אליו

מה היה בעברם של מיה ובן? מה שניהם מנסים לשכוח? תקראו ותגלו


את הספר הזה סיימתי תוך כמה שעות, הוא קליל חמוד וקצר ודיי נהנתי ממנו...הוא ספר טוב לניקוי ראש או בשביל להעביר את הזמן
הכתיבה של הספר זורמת וקלילה והתרגום היה לא רע. העלילה משלבת רומנטיקה, דרמה, מעט הומור והמון המון סקס. כבר מהפרק הראשון או השני יש סצנות סקס ולדעתי הסקס הפך בספר הזה לעיקר ולא העלילה.
כל העלילה בספר מתרחשת מאוד מהר. הם נפגשים, שוכבים, שונאים, אוהבים והכל תוך כמה שעות או ימים...אין יותר מדי עומק בדמויות או בעלילה לדעתי.
חיבבתי את הדמות של מיה. היא אישה חזקה, נאמנה, אכפת לה מהמשפחה שלה ומהחברים והיא עבדה קשה בשביל להעלות את הביטחון העצמי שלה.
הדמות של בן היא כמו רוב הדמויות הגבריות בספרים...הוא מאצ'ו, דומיננטי, קצת מתוסבך..בעיקרון מהנה אבל לא משהו מיוחד לדעתי.
היה ניסיון בספר לטוויסטים ולרגעים מרגשים, אך בכללי ההרגשה שלי שחסר עומק לדמויות והעלילה ואין בספר שום דבר שלא קראתי כבר.

אני לספר הזה נותנת 3 כוכבים, ואני ממליצה עליו למי שמחפש משהו קליל, סקסי ושטחי




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי