מבט כפול מאת ל. מ. הולרן

"מבט כפול" הוא הספר הראשון בסדרה חדשה שיצא בהוצאת לבבות (השני עדיין לא תורגם ולפי גודרידס הוא עוסק בזוג אחר). לפני שהספר תורגם לא שמעתי עליו או על הסופרת אבל כשהספר הזה יצא הבטיחו רומן ארוטי, BDSM ואפל וזה סיקרן אותי אז במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם  אתר “אינדיבוק” קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור.

זה הסיפור של עדן וליאם
עדן עברה לLA כדי ללמוד בקולג' טוב וכדי שתוכל להתקבל בעתיד ללימודי רפואה.
במסיבה שהיא הולכת עם חבריה היא פוגשת בחור מסתורי שמסקרן אותה אך היא גם נתקלת באישה מסתורית הוגרמת לעדן לבלבול ענק.
ענק יודעת כבר שנים שהיא מאומצת, אך הפרטים שהיא מגלה משנים את כל התכניות שלה ואת עדן עצמה
סקרנים לדעת מה היא גילתה? תקראו ותגלו

את הספר הזה לקח לי כמה ימים לסיים ולצערי הוא אחד מהספרים הפחות טובים, ואולי אפילו מהגרועים שקראתי בתקופה האחרונה. כשהספר יצא נאמר עליו שהוא ספר ארוטי ואפל ושייך לBDSM/ לדעתי הדבר היחידי שנכון פה זה שהוא ספר ארוטי. יש פה מסתורין, וארוטיקה ואפשר גם להגיד קצת רומנטיקה אבל לדעתי הוא ממש לא אפל והנגיעות BDSM שנזרקו פה ושם לא הופכים אותו לספר מהזאנר הזה
הכתיבה קלילה ומאוד מאוד שטחית. הספר הרגיש לי שאני קוראת חצי ספר ושבעריכה הורידו את כל החלקים הלא נכונים. הרגיש לי שיש מלא חורים בעלילה, ושבמקום לפרט ולהיכנס לסיפור רק מתוארים דברים בלי לתת עומק או הקשרים. הרגשתי שמדברים על הרבה דברים בלי לדבר על כלום. בנוסף גם יש המון קפיצות בזמנים מההווה, לעבר, לעתיד, לעבר היותר קרוב...היה קשה מאוד לעקוב אחרי הסיפור או להבין מה רוצים.
התרגום היה טוב. ובאמת ההערה היחידה שאני יכולה להגיד זה שהיו מקומות שכתוב בספרדית שפשוט שכחו רווחים בין המילים.
לא ממש אהבתי או התחברתי לדמויות.
הדמות של עדן עצבנה אותי וממש לא אהבתי אותה. הדמות שלה לא עקבית בכלל. אין לי בעיה שהיא תהיה גם סאבית וגם אישה חזקה אבל היא עוברת מאישה עם עמוד שדרה לסמרטוט בשניות בלי שאפשר להבין מה קורה ולמה. אין עומק או יותר מדי הסברים לסיבות שהיא מתנהגת כמו שהיא מתנהגת. חסר לדמות עומק שיאפשר להתחבר אליה וגם חסר בסיפור עצמו עוד פירוט על הדברים שהיא עוברת. הכל מתואר כללי מדי.
את הדמות של ליאם  חיבבתי ולא יותר. הוא גבר חזק אבל ממש לא אלפא מייל או DOM . הוא עקשן, שרוט, חסר רחמים, אוהב ומגונן. הוא לא אהב או רצה מישהו עד שהוא פוגש את עדן...הדמות שלו מאוד שטחית וגם לא עקבית. חסר לי הרבה עומק ומידע להבין את הדמות ולהתחבר אליה.
דמויות המשנה תרמו לעלילה והפכו אותה לקצת יותר מושכת ומעניינת, אבל עדיין חסר לי עומק לכל העלילה ולדמויות. אין טוויסטים או משהו שיגרום לי להתחבר לספר או לדמויות
זה ספר ארוטי, אבל הייתי רוצה בו עוד טוויסטים, רומנטיקה, אופל או פשוט עלילה חזקה יותר שכתובה יותר טוב.
אני לספר הזה נותנת 1-2 כוכבים ואני לא ממליצה עליו לצערי. אני לא אמשיך לספר הבא בסדרה
את הספר קראתי באפליקציית אינדיבוק לאנדרואיד והקריאה הייתה חלקה ומהנה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי