התפרקות מאת קליה ריד

"התפרקות" הוא הספר החדש שיצא בהוצאת "סתיו" והוא ספר ראשון מתוך סדרה אך כל ספר עוסק בדמויות אחרות. לא קראתי או שמעתי על הסופרת לפני שיצא אך התקציר משך אותי והביקורות עליו בחו"ל היו מדהימות וידעתי שאני חייבת לקרוא אותו. במסגרת שיתוף הפעולה עם "הבית לאוהבות ואוהבי הספרים" ועם אתר עברית קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור.
זהו הסיפור של נעמי.
נעמי מאושפזת במוסד פסיכיאטרי בשם פיירפקס לאחר שעברה התמוטטות. היא יודעת שהיא צריכה להילחם ולהבריא לא רק בשבילה אלא גם בשביל חבריה מקס, לוקלן והכי חשובה לנה.
כשמתחלפת לנעמי הרופאה המטפלת הסיפור שלה ושל חבריה מתחיל להחשף
מה הסיפור? תקראו ותגלו

את הספר הזה סיימתי תוך פחות מ24 שעות. לא יכולתי להניח אותו מהיד, והוא אחד הספרים הכי טובים, מטלטלים ומעניים שקראתי בזמן האחרון. זה לא רומן רגיל או סיפור אהבה שבלוני, זה ספר בועט ומטלטל ופשוט מעניין מאוד.
אהבתי את הכתיבה של הסופרת. אמנם העלילה מתפתחת לאט אבל הכתיבה שלה יודעת איך לתפוס את הקורא מהרגע הראשון. זה לא רומן רגיל, ואין פה איזשהו סיפור אהבה גדול מהחיים, אבל יש פה טרגדיות, רומנטיקה, סקס, מתח והמון המון דרמה. לקרוא את הספר הזה זה לקרוא סיפור בתוך סיפור.

הספר מסופר כמעט כל הספר אך ורק מנקודת המבט של נעמי, אך יש המון קפיצות בזמנים מההווה לעבר, ואין סדר ממשי בין הקפיצות לעבר (פרק אחד יכול להיות לפני כשנה, פרק אחד לפני 10 שנים ועוברים לפרק לפני חודש). אני מודה היה לי בהתחלה קצת קשה לעקוב או להתחבר אבל היה שווה מאוד להמשיך.
התרגום של הספר היה מעולה. לא נתקלתי בשגיאות כתיב או עברית והשפה מאוד התאימה לעלילה.
מאוד אהבתי את הדמויות בספר אבל קשה לכתוב על מישהו אחר חוץ מנעמי בלי לתת ספויילרים.
הדמות של נעמי הייתה מעולה מבחינתי. היא תמימה, מופנמת, שרוטה נאמנה אבל בעיקר אמיצה. היא מנסה לתמוך באחרים והיא נלחמת בשדים שלה לאורך כל הדרך. היא אחת הדמויות המעניינות שקראתי. היא גורמת לאנשים מצד אחד לרחם עליה, ומצד שני לעודד אותה.
כמו שאמרתי זה לא רומן רגיל אבל הוא משלב דרמה, אקשן, רומנטיקה ומעט סקס. הספר נוגע בנושאים לא פשוטים ולכן הוא לא מתאים לכל אחד אבל הוא מצליח לגעת ולרגש. הספר מותח עד השנייה האחרונה והוא באמת לא שבלוני ובטח שלא צפוי.
זה אחד הספרים הטובים והמטלטלים שקראתי ואני חושבת שאפילו עצרתי נשימה יחד עם הדמויות ואני ממליצה עליו בחום. ואצלי הוא מקבל 5 כוכבים ואני בטוחה שאקרא את הבאים בתור.
את הספר קראתי באפליקציית עברית לאנדרואיד והקריאה הייתה חלקה ומהנה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי