דואט ראש: יורד מורד (1), לב מורד (2) מאת וי קילנד ופנלופי וורד

"דואט ראש" הוא הדואט החדש של הוצאת בוקטיק. את הסופרות האלו הכרתי בספרים קודמים שכתבו ביחד ותורגמו ע"י ההוצאה וגם בספרים שהן כתבו כל אחד לבד. תמיד נהנתי מהכתיבה שלהם וחשבתי שהיא שנונה, מצחיקה וצינית אז לא היה לי ספק שאני רוצה לקרוא גם את הדואט החדש. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם "הבית לאוהבי ואוהבות הספרים" ואתר "אינדיבוק" קיבלתי את הספר לקריאה וסיקור.

 

זהו סיפורם של ראש וג'יה.
ערב אחד, ג'יה נקראת לעזרת חברתה להחליפה כברמנית באחד הברים בעיר למרות שגיה לא ממש יודעת מה היא עושה. במהלך העבודה היא נתקלת בראש, ומתחילים בניהם חילופי דברים עד שהיא מגלה שראש הוא בעל המקום. 
משום מה ראש מחליט לתת לג'יה עבודה, והם מחליטים להישאר ביחסים מקצועיים בלבד. אולם המשיכה המינית והחברות המתפתחת בניהם מסבכת את הדברים
איך הכל יגמר? תקראו ותגלו

 

אני מאוד נהנתי מהדואט הזה וסיימתי אותו תוך יומיים. זה דואט קליל מאוד, זורם  אבל קצת שטחי.
אני מאוד אוהבת את הכתיבה של הסופרות הללו ביחד. הכתיבה זורמת ומהנה והיא משלבת רומנטיקה עם קצת דרמה והומור והרבה ציניות.

נהנתי מהעלילה ומזה שהספר מסופר מנקודות המבט של ג'יה וראש. בספר הראשון הרגשתי שהעלילה מתקדמת מאוד מאוד מהר, אבל הספר השני דיי איזן את זה. ואני חייבת לציין שמצאתי את עצמי מגחכת בזמן הקראה לא פעם.
התרגום של הספר היה לא רע ולא נתקלתי בשגיאות.

את הדמות של ג'יה אהבתי. היא חזקה, נאמנה, עובדת קשה בשביל מה שהיא רוצה והיא יודעת לעמוד על שלה.
גם את הדמות של ראש אהבתי. הוא מסתורי, סקסי, מגונן, נאמן וקשוח כשהוא רוצה להיות. הוא אלפא מיייל כמו שאני אוהבת אבל הוא גם רגיש ועקשן...ובעיקר יש לו פה מלוכלך.

אני חושבת שהחסרון הגדול של הדמויות זה שחסר להן עומק שיהפוך אותן לדמויות חזקות ובלתי נשכחות.
דמויות המשנה בספר תרמו הרבה לעלילה, ויש שם כמה דמויות שלא הייתי מתנגדת לקרוא ספר עליהן (כמו אוק, או טוני)

בסך הכל אני חושבת שהדואט נחמד ומתאים לחופשה או למישהו שמחפש משהו קליל לניקוי ראש כי למרות הכל הוא דיי שטחי וצפוי.

אני לספר נותנת 4 כוכבים

את הספר קראתי באפליקציית הליקון/אינדיבוק לאנדרואיד וחייבת לציין לטובה כמה נוח היה לקרוא בה

לרכישה:https://indiebook.co.il/shop/%d7%a8%d7%90%d7%a9--%d7%94%d7%93%d7%95%d7%90%d7%98






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי