הגבר האסור מאת קרינה הייל

"הגבר האסור"  הוא ספר חדש ורומנטי שיצא לאחרונה בהוצאת ספרות שנוגעת. יצא לי לקרוא לא מעט ביקורות שהיללו את הספר וגם קראתי ספרים קודמים של הסופרת אז הסתקרנתי, במיוחד שאת רוב הספרים שההוצאה הזו מוציאה קראתי ואהבתי. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם “הבית לאוהבות ואוהבי הספרים” ואתר “אינדיבוק” קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור

זה הסיפור של טליה ואלחו.
טליה היא פיזיותרפיסטית ספורט, בת 40 וגרושה טרייה. את עבודתה הקודמת היא עזבה בגלל בעלה לשעבר ועכשיו היא עוזבת את אנגליה ועוברת לספרד לעבוד בקבוצת כדורגל חדשה.
אלחו, בן 24 הוא שחקן כדורגל וכוכב עולה בנבחרת. משחק הכדורגל הוא כל חייו, אך כשטליה נכנסת לחייו דברים מתחילים להשתנות
סקרנים לדעת מה קרה לטליה ואלחו ואיך הכל נגמר? תקראו ותגלו

 

את הספר הזה לקח לי כמעט שבוע לסיים. לא סבלתי בזמן הקריאה שלו, אבל גם לא נהנתי כמו שחשבתי שאהנה.
הובטח לי ספר טאבו חזק אך בפועל קיבלתי רומן רומנטי וטראשי. אני יודעת שכל אחד מגדיר טאבו אחרת, ושהפרש הגילאים בספר (כ17 שנה) יכול להחשב אצל אנשים טאבו אבל משום מה פה לא עבד לי, ולא רק בגלל שהאישה המבוגרת ולא הגבר, אלא פשוט שזה לא היה נושא מספיק בועט וחזק. גם הקשר האסור בין 2 עובדים באותו מקום עבודה לא היה בשבילי טאבו.

הכתיבה קלילה וזורמת. אני לא אשקר, גלגלתי עניים לא מעט פעמים בספר הזה, אבל עדיין צחקתי פה ושם ונהנתי ממנו, הוא ספר שבלוני רומנטי עם לא מעט סקס וקצת טראשי ולא מעבר לזה. הסופרת נוגעת בנושאים כמו גירושים/התאבדויות אבל לא נכנסת לעומק של הדברים ולדעתי אם הייתה נכנסת לזה יותר הספר היה הרבה יותר חזק ומעניין

אני חייבת להגיד שלרוב אני מאוד נהנית מהספרים של ההוצאה ובעיקר מהתרגום, אך הפעם לא התחברתי לתרגום. אני כן אגיד שלא נתקלתי בשגיאות עברית או הדפסה אבל היו מספר דברים שהפריעו לי ובעיקר שקטעים שלמים שנכתבו בספרדית או פורטוגזית נכתבו בעברית ואז תורגמו לעברית. לי אישית זה מאוד הפריע ואני מעדיפה שהקטעים יופיעו בשפת המקור ואז אם צריך שיתורגמו...במיוחד גם שמות שרירים שהופיעו בספר. 

נהנתי מהדמויות בספר, אבל חסר לי המון עומק.
חיבבתי את טליה היא אישה  רגישה, נאמנה מקצועית וקצת מוזרה. אבל מה שאהבתי בה זה שהיא מנסה להיות אמיצה ויותר פתוחה. היא נשית אבל גם לא פוחדת להתלכלך או  להנות מהחיים. חסר לי עוד עומק לדמות ובמיוחד להיכנס קצת לשריטות או לדברים שעיצבו אותה כמו הקשר המשפחתי שלה, הגירושים וכו...

את הדמות של אלחו חיבבתי. הוא ג'נטלמן, רגיש, שחצן וקצת פגום. הוא יודע להיות מניאק אבל גם מתי להתנצל.  חסר לי עוד עומק לדמות.

אהבתי את דמויות המשנה שהוזכרו כמו מתאו וורה או לוסיאנו. הם עזרו לעלילה להתקדם ולהישאר קלילה.

כשראיתי שהדמות הראשית בספר היא פיזיותרפיסטית ציפיתי (אולי בגלל שאני גם עומדת להיות כזאת בקרוב) לקצת יותר מהמקצוע שיוזכר בספר וקצת יותר עומק אבל בפועל קיבלתי ספר שעוסק ברובו בכדורגל וברומן בין הדמויות. לא קיבלתי את הטאבו או העומק לסיפור שחשבתי שיהיה או שכתבו עליו בביקורות.
הספר משלב רומנטיקה וקומדיה, ומעט דרמה. יש לא מעט סצנות סקס בספר אבל הן לא עיקר בסיפור.

זה ספר שמתאים לכל אוהבי הקומדיות הרומנטיות ולמי שמחפש ספר צפוי, שטחי אבל מהנה.

הספר מקבל ממני 3 כוכבים ואת האמת רוב הסיכויים שאשכח ממנו בקרוב

את הספר קראתי באפליקציית הליקון/אינדיבוק לאנדרואיד והקריאה הייתה חלקה ומהנה.

לקריאת פרק ראשון ורכישה:  https://indiebook.co.il/shop/%d7%94%d7%92%d7%91%d7%a8-%d7%94%d7%90%d7%a1%d7%95%d7%a8




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover