קול מאוריסיו מאת טיג'אן

“קול מאוריסיו” הוא הספר החדש שיצא בהוצאת סתיו. עד שהספר יצא לא שמעתי על הספר או הסופרת, אבל בודדים הספרים של ההוצאה הזו שלא נהנתי מהם, וגם התקציר המסתורי סיקרן אותי. במסגרת שיתוף הפעולה שלי עם הבית לאוהבות ואוהבי הספרים ועם אתר אינדיבוק קיבלתי את הספר לקריאה ולסיקור.

 

זהו סיפורה של אדיסון.
אדיסון, איבדה את בעלה בתאונת דרכים. כולם מנסים לשדר לה להמשיך בחייה, אך המצב לא פשוט. כאשר אדיסון עוברת לדירה חדשה בבניין אקסקלוסיבי ומסתורי, בניסיון להמשיך בחייה וכדי להיות קרובה לחברתה הטובה סיה. במעבר היא פוגשת בשכנים החדשים ובטיפוסים מעניינים, אך הגבר המסתורי שנתקלה בו מספר פעמים לא מפסיק לסקרן אותה.
כיצד הכל נגמר? תקראו ותגלו

 

את הספר הזה אמנם לקח לי כמה ימים לסיים אך זה מפאת חוסר זמן, אחרת הייתי מסיימת אותו מאוד מהר
אני חייבת להגיד שהוא שונה מאוד ממה שחשבתי שיהיה. מהתקציר המסתורי והסקירות ציפיתי לספר יותר מסתורי ואפל, אך קיבלתי רומן המשלב פשע, מסתורין, דרמה וסקס.
נהנתי מהספר הזה ואני חושבת שזה אחד מהספרים המהנים שקראתי בתקופה האחרונה, אך לא מספיק חזק ומרתק כמו שרציתי.

העלילה זורמת ומעניינת, ומשלבת מתח, מסתורין, ארוטיקה, קצת הומור, סיפור אהבה ומעט אופל. נהנתי מאוד מהכתיבה וחבל לי שהספר נגמר כל כך מהר. רוב הספר מסופר מנקודת המבט של אדיסון אך יש גם מנקודת המבט של קול. חבל לי שזה לא היה מאוזן יותר

תרגום הספר היה מעולה, לא נתקלתי בשגיאות עברית או הדפסה, והשפה תאמה את הסיפור והכתיבה. הדבר היחיד שהפריע לי זה כשהיו קפיצות לעבר או לשיחות מהעבר הטקסט המשיך ישר ובאותו גופן וזה קצת יצר בלבול.

את הדמות של אדיסון אהבתי. היא נראית תמימה, אבל היא גם אמיצה, נאמנה, יודעת לשמור על הסודות של אחרים. היא נמשכת לאפלה למרות הפחד שלה ממנה, והיא תעשה מה שצריך כדי לעזור לאנשים שהיא אוהבת. היא יודעת לעמוד על שלה כשצריך, אך היא גם אוהבת את השקט שלה. היא יותר חזקה ממה שהיא נראית בהתחלה

את הדמות של קול אהבתי. הוא לא האלפא מייל שאני מאוד אוהבת אבל לא רחוק מזה. הוא נאמן, עקשן, קשוח אבל משפחה נאמנות וחברים מאוד חשובים לו, ולמרות שנראה לפעמים שלא אכפת לו מכלום ההפך הוא הנכון. הוא לא ממש אלפא מייל וגם לא ממש ג’נטלמן אבל כשהוא רוצה הוא יכול להיות שניהם. הוא לא מסתיר או מתנצל על מי או מה שהוא, והוא יעשה הכל כדי לגונן על האנשים שהוא אוהב.

כמו שכבר אמרתי זהו רומן שמשלב מתח, מסתורין וסקס, אך אני הסקס לא לוקח חלק עיקרי בסיפור. אמנם יש בספר קצת מסתורין, אך לי חסר בו טוויסטים והוא היה לי קצת צפוי. בנוסף חסר לי זה עוד עומק לדמויות והעלילה. אני אוהבת דמויות פגומות ושרוטות וכאלה שאפשר להתחבר אליהם, ולמרות שפה הדמויות שרוטות ועברו לא מעט זה לא הספיק לי. אני כן אגיד שחסר לי יותר עומק ויותר אופל.

למי שמחפשת ספר אפל זה לא הספר בשבילה. למרות שזה לא סיפור אהבה רגיל הוא גם לא ספר אופל

זה ספר יחיד, ולצערי אין לו המשכים כי הייתי רוצה עוד מהסיפור הזה ועוד קצת מדמויות המשנה.

אני לספר הזה נותנת 4 כוכבים וממליצה עליו בחום לכולם.

את הספר קראתי באפליקציית הליקון/אינדיבוק לאנדרואיד והקריאה הייתה ממש חלקה ומהנה

 

לרכישה:  https://indiebook.co.il/shop/%d7%a7%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%99%d7%95



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover