טורין שלי מאת קיי ובסטר

 "טורין שלי" הוא הספר החדש שיצא בהוצאת "סתיו" והוא ספר בודד. קראתי לא מעט ספרים של הסופרת אך רובם היו אפלים, קשוחים או אירוטיים מאוד. מאז שהספר יצא באנגלית שמעתי עליו ביקורות פה ושם שהיללו אותו אבל איכשהו הוא תמיד נדחק אחורה ברשימה שלי אך כשהספר יצא בעברית החלטתי שזה הזמן לקרוא אותו.

זהו הסיפור של קייסי.
קייסי ננטשה כשהייתה תינוקת ומאותו רגע תמיד הייתה אאוטסיידרית. תמיד עוברת ממקום למקום, לא שייכת ולא אהובה.
יום אחד היא פוגשת את טיילר: חתיך, משוגע ועשיר מאוד שמבטיח לה את העולם כולו בתנאי שתבוא איתו.
מה שטיילר מבטיח לה נראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי - תמיד יש מלכוד
מה הסיפור? תקראו ותגלו

את הספר הזה סיימתי תוך פחות מ24 שעות. לא יכולתי להניח אותו מהיד, והוא אחד הספרים הכי טובים, מטלטלים ומעניינים שקראתי בזמן האחרון. זה לא רומן רגיל או סיפור אהבה שבלוני, זה ספר בועט ומטלטל ופשוט מעניין מאוד.

אהבתי את הכתיבה של הסופרת בספר הזה והיא מאוד שונה מהספרים האחרים שלה. אמנם העלילה מתפתחת לאט אבל הכתיבה שלה יודעת איך לתפוס את הקורא מהרגע הראשון. זה לא רומן רגיל, אבל יש פה טרגדיות, רומנטיקה, סקס, מתח, דרמה וגם לא מעט טוויסטים (שאת חלקם צפיתי מראש ואת חלקם הגדול לא)
התרגום של הספר היה מעולה. לא נתקלתי בשגיאות כתיב או עברית והשפה מאוד התאימה לעלילה.
מאוד אהבתי את הדמויות בספר אבל קשה לכתוב  בלי לתת ספויילרים.
הדמות של קייסי הייתה מעולה מבחינתי. היא תמימה, מופנמת, שרוטה נאמנה אבל בעיקר אמיצה. היא מנסה לתמוך באחרים והיא נלחמת בשדים שלה לאורך כל הדרך. היא אחת הדמויות המעניינות שקראתי. היא גורמת לאנשים מצד אחד לרחם עליה, ומצד שני לעודד אותה.
את הדמות של טיילר אהבתי. אמנם אני לא ממש יודעת מה גילו אך הוא התנהג לאורך כל הספר כג'נטלמן מפעם...הוא נאמן ומגונן. הוא לא אלפא מייל אבל הוא ילחם לטובת כל מי שהוא אוהב.
הדמות של טורין היא מהמיוחדות שקראתי. הוא חכם ורגיש אבל גם אמיץ ובעיקר מאוד מיוחד בדרכו שלו.הוא גם מהווה את אחת הדמויות המעניינות שקראתי. טורין יכול לגרום לאנשים מצד אחד לרחם עליו או אפילו לצחוק עליו, ומצד שני לעודד אותו.
כמו שאמרתי זה לא רומן רגיל אבל הוא משלב דרמה, אקשן, רומנטיקה וסקס. הספר נוגע בנושאים לא פשוטים ולכן הוא לא מתאים לכל אחד אבל הוא מצליח לגעת ולרגש. .
זה אחד הספרים הטובים והמטלטלים שקראתי ואני חושבת שאפילו עצרתי נשימה יחד עם הדמויות ואני ממליצה עליו בחום. ואצלי הוא מקבל 5 כוכבים ואני בטוחה שאחזור לספר הזה בקרוב
לקריאת פרק ראשון ורכישה: https://www.e-vrit.co.il/Product/19576/%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9F_%D7%A9%D7%9C%D7%99


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover