כוכב באפלה מאת ליליאן סלמה נחום

זהו ספרה הרביעי של ליליאן, והשלישי שלה שאני קוראת. משני הספרים הקודמים שקראתי דיי נהנתי, וכשהספר הזה יצא והבנתי שהוא שונה משאר הספרים שלה, הסתקרנתי ובמהלך שיתוף הפעולה שלי עם הלוחשות לספרים קיבלתי אותו לסיקור.

זהו הסיפור של אדריאנה.
אדריאנה עברה טרגדיה לפני כמה שנים, ומאז היא לא אותה אישה שהיא הייתה. היום במלך חופשה עם אחותה בברזיל, היא פוגשת גבר שמכיר לה עולם חדש ושונה משלה, ועוזר לה להתחבר לאדריאנה הישנה. כשהחופשה נגמרת והבועה מתפוצצת אדריאנה חוזרת למציאות ולחייה האמיתיים, אך הרבה דברים השתנו ואדריאנה חייבת ללמוד להתמודד עם הכל.
מה הסיפור של אדריאנה? מיהו הגבר שפגשה? תקראו ותגלו



כשקראתי את התקציר של הספר הזה, ואת פניית הסופרת לקוראים לפני הספר מאוד הסתקרנתי . אין ספק שהספר הזה מאוד שונה מהספרים הקודמים שלה. הספרים הקודמים עסקו בעולם תחתון ובפשע, והספר הזה עוסק יותר ברגשות ובחיים האמיתיים. אני שמחה שהסופרת יצאה מאזור הנוחות וניסתה לכתוב על דברים אחרים, אך לצערי הרב, לא התחברתי לספר הזה.

הכתיבה בספר זרמה, אך הרגשתי שהיא דיי רדודה ושטחית. לא נתקלתי בשגיאות כתיב או הדפסה בספר. למרות שיש קטעי סקס בספר לא הייתי מגדירה אותו כארוטי.
כל העלילה לדעתי התרחשה מאוד מהר ולא בצורה אמינה. כבר אחרי יומיים אנה מתאהבת עד מעל לראש, הגבר שפגשה חושף את האופי האמיתי שלו בשניות (מה שהוא לא עושה עם אחרים) והיא עוברת משנאה לידידות מאוד מהר עם דמות מהעבר. בנוסף היו הרבה דברים בספר שהיו לי צפויים והרגישו לי שכבר קראתי אותם בספרים אחרים

את הדמות של אנה לא אהבתי ולא הצלחתי להתחבר אליה. אנה אגואיסטית, מסוגרת ופשוט אישה שאם הייתי פוגשת במציאות הייתי מורידה לה סטירה. אנה עברה טרגדיה לפני מספר שנים. את האירוע הזה לא הייתי מאחלת אפילו לאויביים שלי, אבל כל החיים של אנה סובבים סביב האירוע עד שהיא שוכחת מהדברים האחרים החשובים בחייה. הכתיבה של הדמות ושל האירועים בחייה היו אמורים לגרום לי להתחבר או לרחם על אנה. זה לא קרה. הכל היה מאוד שטחי ולא מספיק נוגע לדעתי.

הדבר שהכי אהבתי בספר הוא הפליליסט. את רוב השירים בספר (בעצם הכל חוץ מגסטין ביבר) הכרתי ואהבתי ואלו שירים שמופיעים גם בפליליסט שלי.

אני התאכזבתי הספר הזה, ואני לא יודעת אם אמליץ עליו לאחרים.

הוא מקבל אצלי 3-3.5 כוכבים 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי