It Ends with Us by Colleen Hoover

זה הספר השני של קולין הובר שאני קוראת, וכל הביקורות שקראתי עליו הללו אותו, וחברה חפרה לי קשות על הספר וכדי שהיא תרד לי מהגב החלטתי לקרוא אותו.
הספר הזה נכון להיום לא תורגם אך אני מקווה שיתורגם בקרוב

זהו הסיפור של לילי.
החיים של לילי כנערה לא היו פשוטים וקלים, אך היא עדיין מצאה דרך לשרוד ואפילו להתאהב באטלס. היום לילי עזבה את העיירה הקטנה שבה היא גדלה ועברה לבוסטון להגשים את החלומות שלה. היא פותחת חנות פרחים ופוגשת את רייל. המשיכה בינה לבין רייל חזקה, אך הקשר הופך לבעייתי כשמתגלה כמה שונות תוכניות החיים שלהם.
לילי עומדת בפני כמה החלטות קשות כשלפתע אטלס נכנס לתמונה.
מה עבר על לילי? אילו החלטות עומדות בפניה? תקראו ותגלו


הסיקור הזה הוא אחד מהסיקורים הכי קשים שיצא לי לכתוב. קשה לכתוב ולספר על הספר כי כל דבר קטן בו הוא ספויילר.
את הספר סיימתי לקרוא כמעט לפני שבועיים אבל הייתי צריכה לארגן את המחשבות.
ללא שום ספק הספר הזה הוא אחד הטובים, המרגשים והבועטים שקראתי. הכתיבה בו זורמת וקלה וקשה לעזוב את הספר. הוא רומן רומנטי, אבל לא ארוטי.

לילי היא אחת מהדמויות המדהימות שקראתי עד היום. היא אמיצה, חזקה, סלחנית, אוהבת, נאמנה ומציאותית. העבר האישי שלה עיצב אותה למי שהיא, וכשהיא עומדת במצבים קשים ניסיון החיים שלה עוזר לה להתמודד
"I want to be you when I grow up" הוא אחד מהציטוטים הכי יפים בספר בקשר ללילי. הכתיבה של הסופרת מאפשרת להתחבר לדמות בקלות ולהרגיש מה שהיא מרגישה.

עם הדמות של רייל עברתי בין שנאה, לאהבה, לשנאה שוב, לרחמים ובסוף להשלמה איתה. רייל יודע מה הוא רוצה לעשות בחייו, והוא בדרך הנכונה להשיג את זה, והוא לא יתן למישהו לפגוע לו בתכניות. הוא עקשן, חמום מוח, יהיר, אך גם רומנטי, אוהב ומגונן. הדמות שלו כתובה בצורה מדהימה וגם כששונאים אותו זה לא לאורך זמן.
“There is no such thing as bad people. We’re all just people who sometimes do bad things”  אני חושבת שהמשפט הזה מתאר את רייל הכי טוב

את הדמות של אטלס אהבתי מהרגע הראשון. החיים שלו לא היו קלים בכלל, והוא נלחם בשביל להגיע לאיפה שהגיע. הוא נאמן, ביישן, חרוץ, אוהב ומגונן. כשצריך אותו הוא שם לתמיכה 
“You can stop swimming now, Lily. We finally reached the shore.” 

הספר הזה משלב דרמה, מעט הומור והרבה רומנטיקה. הוא כתוב בצורה כל כך מושכת ואמיתית ואי אפשר לא להתחבר או להתאהב בספר. יש בספר קטעים קיטשיים וצפויים אבל לא ברמה שמפריעה לספר.
 בסוף הספר יש מכתב שכתבה הסופרת לקוראים ואני ממליצה בחום לקרוא אותו אחרי שמסיימים אותו. הדברים נראים אחרת אחרי שקוראים אותו.

הספר מקבל ממני 4.5-5 כוכבים, ואני ממליצה עליו בחום.



תגובות

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי