סקיילר שלי מאת פנלופי וורד

"סקיילר שלי” הוא ספר חדש ורומנטי שיצא לאחרונה בהוצאת בוקטיק. אני מאוד אוהבת את הכתיבה של הסופרת וקראתי מספר ספרים שלה, וכבר שנים הספר נמצא ברשימת הקריאה שלי והבטחתי לחברה שאקרא אותו אבל פשוט לא מצאתי זמן להגיע אליו. כשהספר יצא מתורגם החלטתי שזה הזמן לקרוא אותו ובמסגרת שיתוף הפעולה שלי עם “הבית אוהבות ואוהבי הספרים” ואתר “אינדיבוק” קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור

זה הסיפור של סקיילר ומיטש.
סקיילר ומיטש נפגשו בפעם הראשונה כשהיו בני 10 ונהפכו לחברים טובים, אך כשמיטש היה צריך לעזוב הם נפרדו ל5 שנים. כשהם נפגשים שוב נראה שהם ממשיכים מאותה נקודה שבה היו כשנפרדו דרכיהם.
הקשר בניהם מתפתח והחברות מתפתחת לקשר אחר ויותר חזק, אבל מהמורות בדרך מאיימות להרוס הכל.
איך הכל יגמר? תקראו ותגלו

את הספר הזה סיימתי תוך יומיים וזהו אחד הספרים המעולים שקראתי בתקופה האחרונה ובכלל. אני מצטערת שלקח לי הרבה זמן להגיע אליו, אבל ההמתנה הייתה שווה כל רגע.
זה ספר מהנה שמשלב בתוכו המון רגש. הוא מתחיל כספר YA  (גיל תיכון וקולג') אבל מתפתח לרומן בוגר שמשלב עלילה מרגשת, רומנטיקה, דרמה, סקס והמון המון קיטש
הכתיבה קלילה וזורמת, ובעיקר מהנה ומלאת רגש ורומנטיקה והסקס לא לוקח את מרכז העלילה אבל שולב בצורה מעולה לדעתי. למרות שאהבתי את השילוב של הרומנטיקה והרגש בו אני חושבת שהספר מאוד שבלוני וקיטשי ואני לא אשקר, גלגלתי עניים לא מעט פעמים בספר הזה, אבל עדיין חייכתי, צחקתי וכאבתי עם הדמויות.
אהבתי שהספר מסופר מנקודת המבט של שתי הדמויות.
התרגום היה לא רע בכלל. ולא נתקלתי בשגיאות עברית או הדפסה, אך כן היה משפט אחד או שניים שהניסוח לא היה ברור. וגם השימוש במילה "שפיך" הורידה לי קצת מהספר.
אני חייבת להגיד שמאוד אהבתי את הכריכה שעשו לספר בגרסה המתורגמת אבל משהו בכריכה המקורית תפס לי את העין הרבה יותר
נהנתי מאוד מהדמויות בספר, בעיקר בגלל שהם גרמו לי לחייך ולגחך לא מעט פעמים
אהבתי את סקיילר. היא מתחילה כילדה חמודה, שמחה ותמימה אך היא מתפתחת לנערה ואישה חזקה ואמיצה. היא נאמנה ורגישה ואהבתי שהיא מנסה לעשות מה שטוב לאחרים ולא רק לה, ושיש לה את היכולת לסלוח ולהתקדם הלאה. 
את הדמות של מיטש גם אהבתי. הוא מתחיל כילד עצוב ומרוחק אבל הוא הרבה יותר מזה. הוא מתפתח לנער וגבר נאמן, מגונן רגיש, אמיץ ולגבר שיודע לעמוד על שלו ולהשיג את מה שמגיע לו. חסר לי עוד קצת עומק ושריטות לדמות שלו.
אהבתי את דמויות המשנה שהוזכרו כמו ההחברים שלהם או הנרי. הם עזרו לעלילה להתקדם ולהישאר קלילה. במיוחד אהבתי את ג'ייק ונינה ואני מאוד מקווה שיתרגמו את הסיפור של שניהם.
זה ספר שמתאים לכל אוהבי הספרים הרומנטים והמרגשים, ובקלות אני יכולה לראות את הספר הזה הופך לספר מוצלח.
הספר מקבל ממני 4.5-5 כוכבים ואני ממליצה עליו בחום.
את הספר קראתי באפליקציית הליקון/אינדיבוק לאנדרואיד והקריאה הייתה חלקה ומהנה.
לקריאת פרק ראשון ורכישה: https://indiebook.co.il/shop/%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%9c%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%99


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

It Ends with Us by Colleen Hoover

סאבית מאת טרה סו מי