שדות הלב מאת אמבר קלי

"שדות הלב” הוא הספר הראשון מתוך סדרה שתורגם ויצא בהוצאת “אופוריה”, ולפי מה שכתוב בגדורידס כל ספר עוסק בזוג אחר ולכן לא חייב לקרוא את כל הסדרה. עד שהספר יצא לא שמעתי עליו בכלל או על הסופרת ובמסגרת שיתוף הפעולה עם אתר עברית קיבלתי אותו לקריאה ולסיקור

זהו הסיפור של סופי
סופי עזבה את העיירה הקטנה בה גדלה בקולרדו ועברה לניו-יורק עם אמה כשהייתה ילדה. שנים היא חכתה שאביה יגיע ויחזיר אותה הביתה אך לבסוף היא נשארה וגדלה בניו-יורק. כיום סופי היא אשת עסקים מתחילה ומצליחה בניו-יורק והיא אינה חושבת על עברה, עד שטלפון אחד מהעבר גורם לה לחזור לחווה בה גדלה.
כאשר היא חוזרת היא פוגשת את אביה שאיתו לא דיברה שנים, הדודות שלה, וגם את משפחתו החדשה של אביה. סופי נחושה לסיים את עיסוקה שם בהקדם אך הדברים מתעכבים ובנתיים מתפתח קשר בינה לבין ברקסטון, האחיין המאומץ של אביה. כשסופי כבר עומדת לעזוב סודות העבר מתגלים.
מה קרה בין הורייה של סופיי? מה קורה בינה לבין ברקסטון תקראו ותגלו

את הספר הזה סיימתי בקצת יותר מ24 שעות והוא באמת ספר רומנטי וחמוד. אני לא יודעת אם להגדיר אותו כספר טיסה או ספר לטיול אבל מה שבטוח הוא הזכיר לי את הסרטים הרומנטים ששודרו בערוץ הולמרק.
הכתיבה מרגשת וזורמת ומעניינת ולא חסר בה רומנטיקה וקיטש. זהו רומן רומנטי ולא רומן ארוטי.
לא הכרתי את הסופרת עד הספר הזה וחבל לי. למרות שהספר מאוד שבלוני וצפוי הוא כתוב טוב והצליח לעניין גם אם זה לזמן קצר. אהבתי שהספר מסופר מנקודת המבט של שתי הדמויות אך הייתי מעדיפה אם החלוקה הייתה יותר שווה.
התרגום של הספר היה לא רע, והשפה התאימה לעלילה. לא נתקלתי בשגיאות אך הבעיה היחידה שנתקלתי בה זה שלקראת סוף הספר (ליתר דיוק בסוף פרק 48 ולפני 49) יש מספר עמודים ריקים ואני לא יודעת אם זו תקלה בספר, בתרגום או באפליקציה.
את הדמות של ברקסטון חייבתי. הוא עובד קשה, נאמן, קצת עקשן, אוהב ומגונן ובעיקר רגיש. הוא לא אלפא מייל כמו שאני אוהבת אבל קל מאוד להתאהב בדמות שלו. הייתי רוצה עוד עומק לדמות ואולי קצת שריטות ופגמים. הוא פשוט מושלם מדי.
את הדמות של סופי חיבבתי. היא נאמנה ואמיצה ורגישה ויודעת לעמוד על שלה לפעמים, אבל חסר לי עומק לדמות שלה ועמוד שדרה…שתהיה קצת יותר קשה או ביצ’ית או משהו…הדינמיקה בינה לבין ברקסטון עובדת מעולה אבל משהו בדמות שלה היה לי שטחי מדי.
דמויות המשנה בספר תרמו לעלילה ונהנתי לקרוא עליהם ומחכה לראות אותם בספרים הבאים. הם גרמו לי לחייך ואפילו לגחך פעם אחת.
העלילה הייתה לי צפויה מדי ומתוקה מדי וחסר לי הרבה עומק לדמויות ולעלילה ואולי קצת אקשן או טוויסטים.
בסך הכל ספר קצר קליל וחמוד ואני ממליצה עליו בחום. אצלי הוא מקבל 3 כוכבים
הספר נקרא באפליקציית עברית לאנדרואיד ונהנתי מכל רגע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover