טרילוגיית ONE NIGHT מאת ג'ודי אלן מלפס

ג'ודי אלן מלפס היא סופרת שאני מאוד אוהבת מעריכה. קראתי את טרילוגיית "הגבר הזה" גם באנגלית וגם בעברית ונהנתי מכל שנייה, וכשהיא פרסמה שהיא מוציאה טרילוגיה חדשה חיכיתי לה בקוצר רוח.
הטרילוגיה מכילה 3 ספרים, והיא לא תורגמה נכון לעכשיו :

1. PROMISED

2. DENIED

3. UNVEILED

הטרילוגיה מביאה את הסיפור של אוליביה ומילר.
אוליביה, ננטשה ע"י אמה כשהייתה ילדה קטנה, ומאז גדלה אצל סבה וסבתה, אך מאז שסבה נפטר נשארו רק היא וסבתה ג'וזפין. אוליביה עובדת בבית קפה שוכנתי קטן בלונדון, ומדי פעם עובדת בחברת קייטרינג.
יום אחד כשנכנס גבר מסתורי לבית הקפה, היא מסתנוורת מיופיו. כשהוא הוא עוזב הוא משאיר לה פתק קטן עם חתימה "M". בפעם הבאה כשאוליביה פוגשת אותו, היא מגלה את שמו ומילר מציע לה הצעה: לבלות ביחד לילה שלם .
העלילה בספר הראשון מתמקדת בלבטים של אוליביה אם לקבל את הצעתו של מילר ובהתפתחות הקשר בניהם עד גילוי הסוד הגדול בסוף.
הספר השני והשלישי מתמקדים בהשלכות של גילוי הסוד, השלמות עם ארועי העבר והתפתחויות הקשר בין אוליביה למילר ועם כל הסובבים אותם.

אני חייבת לציין אני לא ממש אהבתי את הטרילוגיה הזאת. עד כמה שג'ודי אלן מלפס יודעת לכתוב ולכתוב טוב, הטרילוגיה הזאת היא פספוס ענקי לדעתי. אפשר היה לצמצם את הטרילוגיה ל2 ספרים, וגם אז עדיין היו קטעים שהייתי מורידה.
הספר הראשון נמתח ונמתח, כמעט בלי אקשן או עלילה. רק בסוף הספר (ואני מתכוונת ב5 עמודים האחרונים של הספר) מגלים משהו חדש ומעניין אבל אז הספר נגמר.
הספר השני היה יותר גרוע מהראשון לדעתי. כמעט ואין עלילה. סצנת סקס שרודפת סצנת סקס, מילר שרודף אחרי אוליביה וגורמים שונים שמנסים להפריד בניהם.
הספר השלישי היה הכי מעניין והכי טוב מכולם. מבחינת כתיבה ועלילה הוא היה הכי מלא, סודות וגילויים חדשים כמעט ברוב הספר, ואפילו סוף מפתיע. אבל כל זה לא משנה את העובדה שהטרילוגיה הזאת היא פספוס.
מילר הוא הגבר העשיר, החתיך עם העבר המסתורי, יש לו OCD (הפרעת סדר כפייתית שגורמת לו להתחרפן אם הדברים לא נמצאים במקום הנכון, אם יש קמט או כתם על משהו ושהכל צריך להיות מסודר כמו שהוא רגיל אליו) והוא הבעלים של המועדון החדש והכי נחשב בעיר.
אוליביה היא הבחורה הצעירה והפחות מנוסה. גם לה יש עבר כואב אך היא לא מסתירה אותו בניגוד למילר. היא עקשנית ומעצבנת ומנסה לעמוד על שלה, ולפעמים יוצא לה.
כמו בהרבה ספרים גם כאן יש את החבר ההומו שהוא החבר הכי טוב של אוליביה, ומספר גבוה של נשים יפות ומבוגרות שמנסות להפריד בין מילר לאוליביה (בין מילר לאוליביה יש הפרש גילאים של 8 שנים אם אני לא טועה).
הדמות שהכי אהבתי בספר היא ג'וזפין, סבתה של אוליביה. היא זקנה ומצחיקה והיא לא פוחדת להגיד את מה שהיא חושבת. היא אולי משחקת את הדמות קלת הדעת והטיפשה אבל היא יודעת הכל ולא תיתן שירמו אותה.
סך הכל הטרילוגיה חמודה ונסבלת. לא חסר בה סצנות סקס אבל אין בה הרבה עלילה, ואני התאכזבתי ממנה.
אצלי היא קיבלה 3 כוכבים.






לרכישה:



1. PROMISED : http://www.amazon.com/One-Night-Promised-ebook/dp/B00JOM7SFA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1425989120&sr=8-1&keywords=one+night+promised

2. DENIED : http://www.amazon.com/One-Night-Denied-Book-ebook/dp/B00L845RBO/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1425989120&sr=8-2&keywords=one+night+promised

3. UNVEILED : http://www.amazon.com/One-Night-Unveiled-ebook/dp/B00MENIF8K/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1425989120&sr=8-3&keywords=one+night+promised



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover