המדאם מאת מ.רובינסון

המדאם הוא הספר השני בסדרת VIP. אחרי שאת הספר הראשון קראתי ומאוד מאוד אהבתי, וכששמעתי שיוצא הספר השני פניתי להוצאת "U ספרות שנוגעת" בבקשה לקבל עותק של הספר לסיקור, והם הסכימו. אז תודה לכם הוצאת U.

את המדאם פגשנו בספר הראשון כאישה בוגרת ובעלת העסק שבו מתחילה לעבוד איזבל. בספר הזה אנו פוגשים את המדאם או יותר נכון את לילית בילדותה.
לילית נולדה לחיים שלא חסר לה דבר. אמה היא בעלת העסק VIP שעובר בירושה מאם לבת. אביה של לילית הוא אחד הלקוחות של אמה. מגיל צעיר לילית לומדת להנות מהדברים האיכותיים והיקרים בחיים וגם איך לא להפגין חולשה. רגשות אף פעם לא היו חלק מחייה. כאשר לילית הופכת לאישה צעירה היא מגלה את סודות העסק, ולאחר מקרה מצער שעברה, ולאחר מספר שנים כVIP היא מחליטה שנמאס לה לחיות תחת שלטונה של אמה, והיא רוצה את העסק שמגיע לה. היא רוצה הכל עכשיו ולא כאשר אמה תחליט לפרוש. כשלילית סוף סוף מקבלת על עצמה את העסק היא עושה מספר שינויים, אך היא עדיין נהנית מההטבות של הVIP, עד שיום אחד איזבל טל נכנסת לחייה.
רוצים לגלות את סודותיה של המדאם? היכנסו וגלו.


מאז שהתחלתי לקרוא ספרות ארוטית לפני כ-3 שנים קראתי המון ספרים מכל הסוגים חלקם אהבתי יותר וחלקם פחות, אבל הספר הזה הוא אחד מהספרים שאני אזכור לתקופה מאוד ארוכה ואזכור אותו לטובה.
התרגום וההגהה של הספר הזה פשוט מעולה. לא נתקלתי בשגיאות והשפה מתאימה למקור. הספר מאוד זורם, אנחנו רואים את חייה של לילית מגיל צעיר עד שהיא אישה מבוגרת, אין מריחות
הספר הזה מאוד אינטנסיבי ומאוד מאוד ארוטי. הוא מדבר גם על הרבה נושאים שנחשבים טאבו אצל אנשים מסויימים ובתקופות מסויימות: סמים, זנות, מכות, BDSM, שלישיות ואורגיות ועוד....
אני מאוד מאוד רציתי לשנוא את לילית, אבל היא מהדמויות האלה שקשה. כן היא כלבה והיא אומרת את זה, אבל זה חיים שהיא מכירה. בהתחלה רציתי לרחם עליה בגלל הילדות שלה. היא אמנם גדלה בבית שלא חסר בו כסף, אבל היא הייתה מבודדת מילדים אחרים, היא לא ידעה מה זה לשחק עם חברים, לאביה משפחה נוספת שהיא לא חלק ממנה, ואמה לא הפגינה כלפיה אהבה. גם כשלילית עברה אירוע טרגי בגיל 16 רציתי לרחם עליה, אבל מהר מאוד התחושות האלו השתנו בתחושות של "הבחורה כלבה והיא יודעת את זה". היא תחמנית, והיא לא תעצור בשום דבר בשביל להשיג את מה שהיא רוצה גם אם זה אומר לפגוע באחרים.
לאורך כל הספר אנו מגלים עוד צדדים בלילית, ולמרות שהיא מנסה להתנהג כאילו אין לה לב הוא שם וקיים ומעורב בהרבה דברים שהיא מסרבת להודות בהם.
הדבר היחיד שמעט הציק לי זה שהסוף היה לי צפוי.

אני צופה שהספר הזה יעשה הרבה גלים, ואו שתאהבו אותו או שתשנאו אותו.
אני נתתי לספר 4.5 כוכבים ומחכה בקוצר רוח לספר הסוגר את הטרילוגיה.





נכון להיום הספר יצא רק דיגיטלי, אך בקרוב יצא גם מודפס.
לרכישה: http://goo.gl/1B030h

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover