פוקר פייס מאת מיכל אדלר

את הספר יהלום של מיכל אדלר קראתי בזמנו, ולמרות שלא התלהבתי ממנו יותר מדי, חיכיתי לפוקר פייס שיצא כי ראיתי פוטנציאל בכתיבה וקיוויתי שאת הספר הזה אוהב יותר, ולכן כשחברה שאלה אם אני רוצה לקרוא את הספר הסכמתי.
פוקר פייס הוא הספר הראשון משני ספרים.

פוקר פייס מביא את סיפורם של ג'וליה פיין וניק פרייס.
ניק הוא כתב באחד העיתונים בלאס וגאס ותפקידו לסקר את תקופת ההופעות הקרובה שמתרחשת באחד מבתי המלון היוקרתיים בעיר. לאחר אחת ההופעות יחד עם סיקורו על ההופעה הוא מחליט לבקר גם את פעילותה של ג'וליה פיין האחראית על הפקת המופעים.
ג'וליה ,שלא רגילה שמבקרים אותה בצורה כזאת,מתעצבנת מהכתבה ומנסה לדרוש מניק ומהעורכים להסיר אותה. כאשר היא מבינה שהכתבה לא תרד, היא מנסה לנקוט בצעדים אחרים, אבל ניק לא נכנע וכעבור מספר ימים עולה עוד כתבה.
ג'וליה מחליטה להילחם על שמה ועל המוניטין ומזמינה את ניק להתגורר במלון ולהיצמד אליה בזמן ההפקה של האירועים כדי שיוכל להבין מה היא באמת עושה ושיפסיק לכתוב את הדברים שרשם. ניק כמובן מסכים.
בין ניק לגוליה יש משיכה מינית חזקה, למרות ששניהם טוענים שהם שונאים אחד את השני ומנסים להתעלם ממנה, אך העבודה הצמודה גורמת לדברים להשתנות.
ניק וג'וליה מגיעים לסוג של מערכת יחסים עם סודות ומטענים, אך הם מנסים לשים אותם בצד.
רוצים לדעת מה משתנה ואיך נגמר? תקראו ותגלו.



אחרי תקופה ארוכה שאני קוראת אלקטרונית היה לי קצת מוזר לקרוא בספר מודפס, ואני חייבת לציין לטובה את איכות ההגהה והעריכה הלשונית בספר. לא נתקלתי בשגיאות עברית או טעויות הדפסה. מאוד אהבתי שהספר מסופר פעם מנקודת המבט שלה ופעם משלו, אבל בלי לחזור על האירועים.

אני לא התחברתי לספר הזה. כמות הקלישאות בספר, משחקי המילים באנגלית (לדעתי אם רוצים לעשות משחקי מילים באנגלית אז שהספר יהיה כתוב באנגלית כי אחרת זה לא עובר טוב) ואפילו האלתור ל"לעזאזל עם המסמכים" מפיפטי הפכו אותי למגלגלת עניים סדרתית. (הולכת להתחבא לפני שכריסטיאן גריי יבוא. בעצם למה לברוח? כריסטיאן אני פה!!!) ובאמת בתור שני אנשים שאמורים לשנוא אחד את השני המילים "אני אוהב/ת אותך" הגיעו מאוד מהר.

מכירות את הספרים האלה שהם כל כך מושכים או לוהטים שממש אפשר לדמיין מה הולך ואפילו להרגיש את החום? אז לי זה לא קרה פה. המילה שתתאר את התחושה שלי בספר הזה הכי טוב זה אדישות. לא הרגשתי מקוריות, וסצנות הסקס הרגישו שהן חוזרות על עצמן כל הזמן ומאוד טכניות. לא הצלחתי להתחבר לרגשות של אף אחת מהדמויות,

כן אהבתי שבניגוד לספרים אחרים פה האישה היא המיליונרית ולא הגבר.
ג'וליה, מתוארת כאישה חזקה, שנלחמה להגיע לאן שהיא הגיעה. אני בהרבה המקרים ראיתי אותה ככלבה מתנשאת, תסלחו לי על המילים. עד סוף הספר הראשון לא ממש מובן למה היא ככה, כי יש הבדל בין להיות אישה חזקה לבין להיות כלבה, אך אולי בספר הבא זה יובהר, אבל כן אהבתי שהדמות פחות או יותר עקבית בהתנהגות שלה.
את הדמות של ניק אהבתי בהתחלה. הוא לא פוחד להגיד ולכתוב את מה שהוא חושב, הוא לא נותן לכסף לסנוור אותו. לאט לאט התחלתי להרגיש שניק הופך לסמרטוט. ופה ירדה לי כל הערכה אליו.
לצערי הסוד של ניק היה לי צפוי וברור בערך מההתחלה, כך שממש לא הופתעתי בסוף הספר, וסוף הספר שהיה אמור להיגמר ב"קליפ האנגר" ולהשאיר בציפייה לספר הבא לא השאיר שום רושם חזק.

אני חושבת שרמת הכתיבה לא רעה ויש פוטנציאל אבל אני מאמינה שעם עריכה ספרותית איכותית הספר היה יכול להיות הרבה יותר חזק,מושך ומעניין.
אני לספר הזה נותנת 2.5-3 כוכבים





הספר זמין לרכישה דיגיטלית (אין קינדל נכון להיום) וכספר מודפס בכל החנויות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דואט ההונאה: לרדוף אחר הדרקון (1), לחסל את הדרקון (2) מאת טי. קיי. לי

סאבית מאת טרה סו מי

It Ends with Us by Colleen Hoover